PRESSEINVITASJON: The Stream FINALE!!!

Lørdag 10. desember kl. 20.00 er det klart for finale i The Stream på Chateau Neuf. De to finalistene skal opptre med låter som de har sluppet på Spotify samme dag. Dere er velkommen til å dekke lørdagens direktesending.

FINALE: Cato Sundberg er artistutvikler for Warner og Thosebriscks. Espen Lind er artistutvikler for Universal og Ylva Olaisen.

Dersom dere ønsker å dekke sendingen må dere gi beskjed til undertegnede, katrine.wergeland@tv2.no. Det vil være enten fotoplass i sal eller plass på presserom, skriv hva dere trenger.

Oppmøte for presse: kl. 19.30

Journalister følger sendingen fra presserom i Chateau Neuf, det vil være begrenset med fotoplasser i salen.

Adresse: Chateau Neuf, Slemdalsveien 15.

Sendingen starter kl 20.00 og varer frem til 22.10

Under Nyhetene kl 21.00 vil det bli anledning til å snakke med artistene, dette vil også være mulig etter at sendingen er ferdig, men da på scenen.

Dette er de to signerte artistene i finalen:

Universal Music har signert disse tre artistene:
Ylva Olaisen (16), artist fra Kristiansand.

Warner Music har signert platekontrakt med:
Thosebricks (Tony Alexander Skjevik, 28), produsent, DJ og artist fra Åsnes i Hedmark.