Uno-X Mobility

Presseinvitasjon: Tar Uno-X Norwegian Development Team det neste steget og blir profesjonelt sykkellag fra 2020? Nå presenterer vi konklusjonen.

Uno-X Norwegian Development Team på trening i Spania. Fra venstre ses Erik Resell og Andreas Leknessund i front. Foto: Jan Brychta

Velkommen til Uno-X Norge den 2. april kl. 11, på Lysaker Torg 35.

Uno-X Norwegian Development Team deler sine vurderinger og du møter:

• Jens Haugland, sykkelsjef og daglig leder i Uno-X Norge AS.
  • Kurt Asle Arvesen, sportsdirektør i Uno-X Norwegian Development Team.
  • Stig Kristiansen, sportsdirektør i Uno-X Norwegian Development Team.
  • Leonard Snoeks, sportsdirektør i Uno-X Norwegian Development Team.
  • Erik Resell, Kristoffer Skjerping, Anders Skaarseth og Syver W. Wærsted, syklister på Uno-X Norwegian Development Team.

Det blir anledning til å gjøre intervjuer med alle.

Besøkende registrerer seg i resepsjonen på Torild Bråthen som er fra kommunikasjonsavd. i Uno-X Energi. Av hensyn til planlegging ønsker vi også en sms eller e-post fra de som kommer: mobil 95906526 eller epost torild.brathen@unox.no

Uno-X Norwegian Development Team på SoMe:

Twitter | YouTube | Instagram | Facebook

Kontakter

Jens Haugland, sykkelsjef og daglig leder i Uno-X Norge AS, mobil 905 78 703, e-post jens.haugland@unox.no

Bilder

Om Uno-X Mobility

Uno-X Mobility
Gladengveien 2

Uno-X Mobility er et av fire forretningsområder i Reitan Retail ved siden av REMA 1000 Norge, REMA 1000 Danmark og Reitan Convenience. Uno-X Mobility sin misjon er å utvikle og promotere løsninger for bærekraftig mobilitet. Fra over 800 utsalgssteder tilbyr selskapet lynlading, Svanemerket bilvask og drivstoff til kunder over hele Norge og Danmark. Uno-X Mobility har også en sterk lidenskap for sykling som en viktig løsning for mer bærekraftig mobilitet.

Følg pressemeldinger fra Uno-X Mobility

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Uno-X Mobility på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Uno-X Mobility