PRESSEINVITASJON: Statsråd Dale og statssekretær Skjervold besøker Get

Den politiske ledelsen i samferdselsdepartementet besøker Get TIRSDAG 16. OKTOBER 11.00-11.45

Statsråden og statssekretæren kommer til Get, i Maridalsveien 323, for en presentasjon og demonstrasjon av bredbåndshastighetene det er nå er mulig å skape med den siste hybridfiber-teknologien.

Statsråden og statssekretæren vil ankomme Get klokken 11.00 og gå rett til et møterom hvor de får en presentasjon fra Get. Presentasjonen varer i 20 minutter og vil være lukket for pressen.

Etter presentasjonen gjennomfører vi en speed test på hybridfiberteknologien i serverrommet til Get. Pressen er velkomne til å være med på testen.

Det er mulig å ta bilder/video underveis. Det vil være mulighet for pressen å stille spørsmål i den siste delen av besøket, ikke under selve speed-testen da den foregår i et støyende område.

Pressen må registrere seg i resepsjonen på Sebastian Eidem.