Presseinvitasjon: Skal vi danse - Sesongpremiere!

Lørdag 1. september kl. 19.30 er det premiere på sesong 14 av «Skal vi danse». Presse inviteres til å være tilstede.

Ønsker dere å dekke direktesendingen må dere gi beskjed til undertegnede. Presiser om dere ønsker fotoplass i salen.

Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Adresse: Gullhaug torg 3

TV 2 har oså en egen stillsfotograf tilstede under sending, som laster opp bilder fortløpende til Scanpix.

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over kl. 22.15 er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Årets deltakere er:

*Sophie Elise Isachsen med Benjamin Jayakoddy