Presseinvitasjon: Skal vi danse - Finale

Lørdag 18. november er det klart for finale i "Skal vi danse". Presse inviteres til å være tilstede.

Helene Olafsen og Cengiz Al kjemper om seieren i "Skal vi danse" 2017.

Ønsker dere å dekke direktesendingen fra Nydalen må dere gi beskjed til aml@tv2.no

Presiser om dere ønsker fotoplass i salen innen onsdag kl. 10.00

*Oppmøte for presse: Lørdag 18. november kl. 19.00.

*Adresse: Gullhaug torg 3

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

TV 2 har oså en egen stillsfotograf tilstede under sending, som laster opp bilder fortløpende til flickr.com/tv2norge

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over kl. 22.10 er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

De ti parene som har måttet forlate parketten i løpet av høsten vil også være tilstede på sendingen.

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson