Presseinvitasjon: Skal vi danse - 30. september

Lørdag 30. september er det klart for program 5 av "Skal vi danse", og ni tidligere "Skal vi danse"-deltakere gjør comeback på parketten. Presse inviteres til å være tilstede.

Det er klart for en legendarisk kveld! De ni gjenværende parene får tildelt hver sin legendariske dans, og med seg får de også hver sin legendariske "Skal vi danse"-deltaker fra tidligere sesonger som gjør comeback på parketten sammen med dem.

Ønsker dere å dekke direktesendingen fra Nydalen må dere gi beskjed til aml@tv2.no .
Presiser gjerne om dere ønsker fotoplass i salen innen onsdag kl. 15.00.

*Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

*Adresse: Gullhaug torg 3

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

TV 2 har oså en egen stillsfotograf tilstede under sending, som laster opp bilder fortløpende til flickr.com/tv2norge

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over kl. 22.15 er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Disse danser sammen på lørdag:

*Marna Haugen Burøe og Glenn Jørgen Sandaker - sammen med Jenny Jenssen

*Trude Drevland og Bjørn Wettre Holthe - sammen med Stian "Staysman"

*Helene Olafsen og Jørgen Nilsen - sammen med Susann Goksør

*Ida Gran-Jansen og Benjamin Jayakoddy, sammen med Kim-Daniel Sannes

*Jorun Stiansen og Fredric Brunberg, sammen med Eilev Bjerkerud

*Erik Follestad og Lillan Aasebø, sammen med Katarina Flatland

*Erlend Elias Bragstad og Marianne Sandaker, sammen med Svein Østvik

*Cengiz Al og Mai Menzoni, sammen med Finn Schjøll

*Grunde Myhrer og Ewa Trela, sammen med Linni Meister

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson

Anne Martha LeidlandPR- og medierådgiver

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no