Presseinvitasjon: Skal vi danse - 28. oktober

Lørdag 28. oktober er det klart for program 9 av "Skal vi danse" - og det blir Halloween-stemning i studio. Presse inviteres til å være tilstede.

Fem dansestjerner inntar parketten med sin partner i ekte Halloween-stil, og de skal danse enten paso, wienervals, tango eller vals. I tillegg blir det et "Jiveathon", en utslagskonkurranse i jive hvor parene danser sammen og et og et par blir plukket ut av konkurransen.

Ønsker dere å dekke direktesendingen fra Nydalen må dere gi beskjed til aml@tv2.no

Presiser om dere ønsker fotoplass i salen innen onsdag kl. 16.00.

Pressekontakt på stedet på lørdag er Håvard Solem hvl@tv2.no

*Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

*Adresse: Gullhaug torg 3

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

TV 2 har oså en egen stillsfotograf tilstede under sending, som laster opp bilder fortløpende til flickr.com/tv2norge

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over kl. 22.10 er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Disse danser på lørdag:

*Helene Olafsen og Jørgen Nilsen

*Ida Gran-Jansen og Benjamin Jayakoddy

*Jorun Stiansen og Fredric Brunberg

*Cengiz Al og Mai Menzoni

*Grunde Myhrer og Ewa Trela

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Gutta på tur, Kjendisrestauranten, Otto har fått nok, Hver gang vi møtes, Petter Uteligger, Amandaprisen

934 35 922 / 55 90 80 28hvl@tv2.no