Presseinvitasjon: Skal vi danse - 23. september

Lørdag 23. september er det klart for program 4 av "Skal vi danse". Presse inviteres til å være tilstede.

Det er klart for høstens heteste lørdagskveld når lidenskap står i fokus, og kjendisene skal danse paso doble, samba og slowfox. Danseduellen er også tilbake, og det blir spenning til siste slutt.

Ønsker dere å dekke direktesendingen fra Nydalen må dere gi beskjed. Presiser gjerne om dere ønsker fotoplass i salen.

*Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

*Adresse: Gullhaug torg 3

Pressekontakt på stedet er: Unn-Grethe Berge ugb@tv2.no / 92403867

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

TV 2 har oså en egen stillsfotograf tilstede under sending, som laster opp bilder fortløpende til flickr.com/tv2norge

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over kl. 22.15 er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Gjenværende deltakere er:

*Marna Haugen Burøe

*Trude Drevland

*Helene Olafsen

*Ida Gran-Jansen

*Jorun Stiansen

*Geir Schau

*Erik Follestad

*Erlend Elias Bragstad

*Cengiz Al

*Grunde Myhrer

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson

Anne Martha LeidlandPR- og medierådgiver

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no

Unn Grethe BergePR- og medierådgiver

Vårt lille land, Dokument 2, Mer en gull, Jakten på kjærligheten, Huskestue Gullruten, Senere med Tørnquist og Stian Blipp show.

924 03 867 / 55 90 82 31ugb@tv2.no