Presseinvitasjon: Skal vi danse - 21. oktober

Lørdag 21. oktober er det klart for program 8 av "Skal vi danse", der kjendisene hyller sine forbilder på parketten. Presse inviteres til å være tilstede.

De seks gjenværende kjendisene hyller sine forbilder på parketten. I tillegg er de delt inn i to grupper og skal konkurrere mot hverandre med hver sin gruppedans.

Ønsker dere å dekke direktesendingen fra Nydalen må dere gi beskjed til aml@tv2.no

Presiser gjerne om dere ønsker fotoplass i salen innen fredag kl. 11.00.

*Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

*Adresse: Gullhaug torg 3

Journalistene følger sendingen fra presserom i Nydalen Studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

TV 2 har oså en egen stillsfotograf tilstede under sending, som laster opp bilder fortløpende til flickr.com/tv2norge

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over kl. 22.10 er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Disse danser på lørdag:

*Marna Haugen Burøe og Glenn Jørgen Sandaker

*Helene Olafsen og Jørgen Nilsen

*Ida Gran-Jansen og Benjamin Jayakoddy

*Jorun Stiansen og Fredric Brunberg

*Cengiz Al og Mai Menzoni

*Grunde Myhrer og Ewa Trela

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson

Anne Martha LeidlandPR- og medierådgiver

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no