PRESSEINVITASJON: Semifinale The Stream

28.11.2016 13:52 | TV 2

Fredag 2. desember kl. 20.00 er det klart for semifinale i The Stream på Chateau Neuf. De tre artistene skal opptre med låter som de har sluppet på Spotify samme dag. Dere er velkommen til å dekke fredagens direktesending.

The Stream semifinalister: Thosebricks, Ylva Olaisen, Skai og PT.

Dersom dere ønsker å dekke sendingen må dere gi beskjed til undertegnede, katrine.wergeland@tv2.no. Det vil være enten fotoplass i sal eller plass på presserom, skriv hva dere trenger.

Oppmøte for presse: kl. 19.30

Journalister følger sendingen fra presserom i Chateau Neuf, det vil være begrenset med fotoplasser i salen.

Adresse: Chateau Neuf, Slemdalsveien 15.

Sendingen starter kl 20.00 og varer frem til 22.10

Under Nyhetene kl 21.00 vil det bli anledning til å snakke med artistene, dette vil også være mulig etter at sendingen er ferdig, men da på scenen.

Artistenes opptredener forrige fredag er blitt streamet på Spotify. Fredag kveld legges seernes stemmer til streamingtallene. Den med lavest score må forlate The Stream.

Dette er de tre signerte artistene i semifinalen:
Sony Music har signert platekontrakt med:Skei & PT (Per Thomas Holtan, 27 og Kristoffer Skei, 28), rap-duo fra Steinkjer.

Universal Music har signert disse tre artistene:
Ylva Olaisen (16), artist fra Kristiansand.

Warner Music har signert platekontrakt med:
Thosebricks (Tony Alexander Skjevik, 28), produsent, DJ og artist fra Åsnes i Hedmark.

The Stream semifinalister: Thosebricks, Ylva Olaisen, Skai og PT.