Rottefella

Presseinvitasjon: Rottefella tar rettslige skritt mot Amer Sports

Salomon og Atomic, som eies av Amer Sports, lanserte nylig produktet «Prolink» i det globale markedet. Rottefella mener produktet urettmessig kopierer Rottefella og bryter markedsføringsloven. Det er både egenskaper ved produktet, og hvordan produktet er presentert til markedet, som danner grunnlaget for Rottefellas standpunkt. I denne anledning inviterer Rottefella til pressemøte klokken 10.30 i dag onsdag 06.01.2015. Pressemøtet vil finne sted hos advokatfirma Schjødt i Ruseløkkveien 14, Oslo. Tilstede administrerende direktør i Rottefella, Christer Johnsen, og partner i Schjødt Halvor Manshaus

Om Rottefella

Rottefella
Industriveien 1
3490 Klokkarstua

+47 32 79 25 20http://www.rottefella.no
Rottefella AS er en norsk innovasjonsbedrift som utvikler og produserer bindingssystemer for langrenn og telemark. Selskapet har røtter tilbake til 1927 og den norske oppfinneren Bror With, og jobber aktivt med innovasjon og produktutvikling. Målet for all produktutvikling er å utnytte kroppens biodynamikk til skiløperens beste, og sikre optimal kraftoverføringen mellom skiløper og underlag. All utvikling og produksjon foregår på Klokkarstua i Norge, og gjøres av omkring 60 ansatte. I 2014 omsatte selskapet for omkring 180 millioner NOK. Rottefella eier det patenterte bindingssystemet NNN, som inkluderer alt fra yttersålen på skiskoen til NIS monteringsplaten på skiene.

Følg pressemeldinger fra Rottefella

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Rottefella på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Rottefella