Presseinvitasjon:  Premierefest - "Vendela + Petter"

Presse inviteres til premierefest for "Vendela + Petter" søndag 20. august.

Søndag 20. august kl. 20.00 er det premierefest for dokuserien "Vendela + Petter" på Teatro (Hotel Christiania Teater i Stortingsgata 16 ).

Presse inviteres til å være tilstede. Det er mulig å gjøre intervjuer med Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard, samt øvrige gjester tilstede, mellom kl. 20.00 og 21.00.

Påmelding til Anne Martha Leidland: aml@tv2.no

"Vendela + Petter" har premiere på TV 2 Livsstil mandag 21. august kl. 21.30, og sendes mandag til og med torsdag hver uke. Det er totalt 16 episoder av dokuserien.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no