Presseinvitasjon – partilederdebatten 7. September

Pressen inviteres til å følge partilederdebatten som sendes på TV 2 torsdag 7. september.

Arill Riise leder partilederdebatten på TV 2. Foto: Espen Solli, TV 2.

Alle partilederne møtes til debatt i TV 2s studio i Oslo kun dager før årets spennende valg avgjøres. Programleder er Arill Riise.

Dato: Torsdag 7. September

Sted: TV 2, Karl Johansgate 14

Oppmøte for pressen på TV 2 fra kl. 21.15

Sending på TV 2 fra kl. 21.40 – 22.40

Pressen vil få anledning til å følge debatten fra et tilstøtende rom. Det blir anledning for fotografer å ta bilder før og etter sending. Umiddelbart etter sending vil også journalister få komme inn i studio.

Presse som ønsker å følge sendingen melder seg på til PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl på mail til: jpd@tv2.no

Arill Riise leder partilederdebatten på TV 2. Foto: Espen Solli, TV 2.

Mørkets helter på Svalbard i ny dokumentarserie på TV 2 Zebra7.2.2018 10:00Pressemelding

"Kompani Spitsbergen" gir oss et unikt innblikk i det spesielle miljøet og samholdet på en av Norges tøffeste arbeidsplasser. I en ti episoders dokumentarserie får vi følge de siste gruvearbeiderne i Gruve 7 på Svalbard, den eneste norske kullgruven som fortsatt er i drift. I serien kommer vi tett på hverdagen til gruvearbeiderne, både på jobb og privat. Serien har premiere 27. februar på TV 2 Zebra.