Presseinvitasjon: OBOS Boligkonferanse 2017 – Grønt ansvar eller bare grønnvasking?

Torsdag 21. september går OBOS Boligkonferanse av stabelen. Tema i år er grønt ansvar i bolig- og byggebransjen. Vi spør: Tar bransjen virkelig grønt ansvar eller er det bare grønnvasking? Er det mulig å både ta grønt ansvar og samtidig ha de kommersielle brillene på? Og er de grepene vi gjør nå, også de vi anser som de mest miljøvennlige om noen år?

Velkommen til OBOS Boligkonferanse 2017

Tid: 21. september, kl. 10.00 - 15.30

Sted: Den Norske Opera og Ballett

Konferansier: Anne Grosvold

Presse inviteres til å være tilstede

Konferansen er fullbooket, gi derfor beskjed hvis dere ønsker å være tilstede eller få fotoplass i salen. Ta også kontakt hvis dere ønsker å gjøre intervjuer med noen av foredragsholderne, så formidler vi kontakt. Det blir pauser i programmet kl. 12 – 13 og kl. 14.20 - 14.40.

Fullt program for dagen: www.obos.no/boligkonferansen

Årets foredragsholdere er:

Daniel Kjørberg Siraj, konsernsjef i OBOS

Pål Brun, Adm. dir. i Nordic Sustainable Ventures

Peter Stenfeldt, OBOS Sverige

Mikael Ludvigsson, Processleder, Smart Housing Småland

Claire de Wangen, Birøkter

Helene Gallis, leder av Nabolagshager

Rune Skeie, Asplan Viak

Lone Jessen og Per Lindberg, OBL Borettslag

Ragnhild Forslund – Veidekke Eiendom

Terri Wills, CEO of the World Green Building Council