Presseinvitasjon: Ny generalsekretær i NIF

Norges idrettsforbund (NIF) inviterer til pressekonferanse på Ullevaal Stadion i dag torsdag 29.juni.

Tema: Ansettelse av ny generalsekretær i NIF

Medier som ønsker å delta bes om å møte kl. 10.45 i resepsjonen til Norges idrettsforbund, Idrettens Hus.

Kontaktperson:
Niels Røine, kommunikasjonssjef NIF

Reaksjon fra idrettspresidenten om Telemarks planer om å arrangere OL og Paralympics 202630.10.2017 15:11Pressemelding

- Vi hilser alle positive initiativ rundt det å arrangere et vinter-OL/PL velkommen. Det viser engasjement og store ambisjoner på grasrota i idretts-Norge rundt en eventuell ny søknad. Flere landsdeler har uttrykt interesse for å søke. Det vi gjør nå er å registrere disse, og ha tett dialog med myndighetene. Vi i Norges idrettsforbund er positive til alle engasjementene rundt omkring i landet om å arrangere vinter-OL og Paralympics, sier idrettspresident Tom Tvedt.