Presseinvitasjon: La livet ditt innrede stua!

Torsdag 31. august åpner en fire dagers feiring av årets IKEA-katalog, og pressen er invitert!

Hvert år gjennomfører IKEA mange tusen hjembesøk over hele verden for å lære og forstå hvordan folk lever. I sommer har vi hatt med oss fotograf Morten Krogvold for å se, høre og fotografere hvordan folk rundt i Norge har innredet stuene sine.

En av personene vi har blitt kjent med er Lisbet. Hennes liv og stue har vært en del av inspirasjonen bak innredningen og programmet på SALT, som viser deg hvordan du kan skape rom i stua for de viktigste tingene i livet.

Program:

• IKEA ønsker velkommen
  • Åpning av fotoutstillingen v/ Morten Krogvold
  • Guidet tur gjennom fem ulike stuer v/ IKEA
  • Visning av designsamarbeidene med HAY, Tom Dixon og Piet Hein Eek

Det blir lett servering av mat og drikke. Fra klokken 16 åpnes arrangementet for publikum. Det blir musikk og fest utover kvelden – vi håper du vil bli med oss på feiringen.

Tid: Torsdag 31. august kl. 14.30–16.00 (åpent for publikum fra kl. 16 og utover)
Sted: SALT, Langkaia 1, Oslo

Gi gjerne beskjed om dere kommer til IKEA ved å melde dere på via denne lenken.