PRESSEINVITASJON: Idol - topp 4 - 30. november

Det spisser seg til i Idol! Med den store finalen kun to uker unna, skal de fire gjenværende deltakerne synge to låter hver. Og her får Carlisle, Casper, Kristian og Øystein virkelig vist bredde når temaene er akustisk og EDM. TV 2 inviterer pressen til å dekke livesendingen.

TOPP 4 I IDOL: Øystein H. Hegvik (f.v.), Kristian Raanes, Casper Kuhlmann Kristensen og Carlisle Sienes. Foto: Thomas Reisæter/TV 2

Sendingen går direkte fra H3 Arena på Fornebu (Forneburingen 53) fredag 30. november kl. 19.30.

Pressen inviteres til å dekke sendingen i studio. Presse som ønsker å være til stede, bes melde seg på til pressekontakt i TV 2, Håvard Solem, på e-post: havard.solem@tv2.no. Presserommet vil være åpent fra kl. 18.45.

Pressefotografer vil kunne få plass i selve salen. Vennligst spesifiser om dette er ønskelig.

TV 2 har også egen stills-fotograf i studio under sending, som leverer bilder til pressebruk. Disse bildene legges fortløpende ut via NTB Scanpix (søk på "tv2"). Medier som ikke er kunder av NTB Scanpix kan ta kontakt med NTB Scanpix' kundesenter på tlf. 22 00 32 00 eller mail - salg@ntb.no - i kontortiden for å opprette bruker. Da kan mediene selv laste ned TV 2-bildene uten kostnad på scanpix.no.

Vi ber om tilbakemelding fra presse som ønsker å dekke sendingen fra studio innen fredag formiddag kl. 10.00.

Dette er topp 4 i Idol 2018 - og låtene de synger på fredag:

(NB: Dette er ikke rekkefølgen de skal synge i programmet)

Carlisle Sienes (21) fra Lunde i Telemark: «Lay Me Down» (Sam Smith) og «How Deep Is Your Love» (Calvin Harris)

Casper Kuhlmann Kristensen (16) fra Nodeland i Vest-Agder: «Be Alright» (Dean Lewis) og «Let Me Love You» (DJ Snake, Justin Bieber)

Kristian Raanes (22) fra Orkdal: «Dynamite» (Sigrid) og «Spectrum» (Zedd, Matthew Koma)

Øystein H. Hegvik (18) fra Brekstad: «Fix You» (Coldplay) og «Without You» (David Guetta)

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Idol, Blålys og Otto har fått nok.

934 35 922hvl@tv2.no