PRESSEINVITASJON: «Håndballjentene gir tilbake» søndag 3. juni

Pressen inviteres til å dekke TV 2-sendingen «Håndballjentene gir tilbake» direkte fra Boligmappa Arena i Larvik, der Håndballjentene møter et All Stars-lag bestående av tidligere landslagsstjerner til inntekt for Plan.

"Håndballjentene gir tilbake"

Oppmøte kl. 19.00 på Boligmappa Arena i Hoffs gate 6, Larvik. For akkreditering send mail til sme@tv2.no eller andreas.gjone@plan-norge.no

Sendestart:

19.30:  «Håndballjentene gir tilbake»

21.00:   Nyhetene, Sporten og Været

21.40:  «Håndballjentene gir tilbake»

Kjendiser på innbytterbenken

Håndballjentene skal måle krefter mot tidligere landslagsstjerner i en storslått veldedighetskamp i samarbeid med Plan. På innbytterbenken til landslaget sitter det en rekke profiler fra kultur og media som er kjent for helt andre ting enn håndball. Målet er å skaffe nye faddere til Plan.

Allstars-troppen:

Trener: Marit Breivik

Spillere: Anette Hovind Johansen, Hanne Hegh, Isabel Blanco, Else-Marthe Sørlie Lybekk, Tonje Nøstvold, Karoline Dyhre Breivang, Randi Gustad, Trine Haltvik, Kari Mette Johansen, Heidi Tjugum, Jeanette Nilsen, Vigdis Hårsaker og Cathrine Svendsen.

Kjendisbenken til landslaget:

Jorun Stiansen, Solveig Kloppen, Cecilie Steinmann Neess, Lisa Tønne, Silje Norendal, Ine Jansen, Marte Bratberg, Iman Meskini, Siri Seljeseth og Maiken Wahlstrøm Nilssen.

Det blir i tillegg et stjernespekket show med artister som Eirik Søfteland, Ruben, Emilie Adams og Bendik.

Programledere er Helene Olafsen og Anders Hoff.

Kontaktperson i Plan:

Andreas Gjone

andreas.gjone@plan-norge.no

+ 47 926 27 950

Kontaktperson i Norges Håndballforbund:

Monika Teigen Helganger

+ 47 952 42 495

"Håndballjentene gir tilbake"
Anders Hoff, landslagstrener Thorir Hergeirsson og Helene Olafsen.
Anders Hoff, Heidi Løke, Thorir Hergeirsson, Katrine Lunde og Helene Olafsen.