Presseinvitasjon: Første salgsstart på Ulven - over 400 har meldt seg på

Torsdag 14. juni legges de 141 første boligene ut for salg på Ulven i Oslo. Samtidig lanserer OBOS en helt ny prismodell som skal gjøre det enklere å komme inn på boligmarkedet.

Over 400 personer har meldt seg på salgsmøtet og dermed signalisert interesse for de nye leilighetene.

Salgsmøtet markerer starten på OBOS’ største byutviklingsprosjekt på flere år. Ulven skal utvikles til å bli en ny og grønn bydel med til sammen rundt 3000 boliger.

Den enorme interessen viser at både den grønne profilen og den nye prismodellen synes å ha truffet godt i markedet. OBOS-medlemmer har forkjøpsrett på salgsmøtet, men møtet er åpent for alle.

• Tid: Torsdag 14. juni kl. 18 (dørene åpner kl. 16.30)
  • Sted: Hotell 33, Østre Aker vei 33, Økern

OBOS Bostart

Boligkjøpere velger mellom to priser – ordinær pris, og bostart-pris som er vesentlig lavere. Med OBOS Bostart eier du leiligheten og beholder den prosentvise verdiøkningen boligen eventuelt får, beregnet etter den offisielle statistikken fra Eiendom Norge. Forskjellen er at OBOS får retten til å kjøpe boligen tilbake den dagen du ønsker å selge.

Påmelding for presse er ikke nødvendig, men ta kontakt dersom du ønsker avtale om intervju.

Åge PettersenKommunikasjonsdirektør

Tel:908 58 441