Presseinvitasjon: Førpremiere "Torsdagsfilmen" 11. september

Tirsdag 11. september kl. 18.00 er det førpremiere på "Torsdagsfilmen" med Erik Solbakken og Morten Ramm på Gimle kino.

"Torsdagsfilmen" har premiere på TV 2 torsdag 13. september kl. 21.40, og presse inviteres til førpremiere tirsdag 11. september kl. 18.00 på Gimle kino.

Det blir rød løper fra kl. 18.00 utenfor Gimle, og visningen starter kl. 18.45.
Liste over gjester på førpremieren kan fås på forespørsel til aml@tv2.no mandag.

"Torsdagsfilmen" er et humordrama med 5 frittstående filmer. Erik Solbakken og Morten Ramm tolker de store filmsjangerne og gir dem sin egen humoristiske vri. Torsdagsfilmen gir deg krim noir, krigsdrama, romantisk actionkomedie, psykologisk thriller og familiedrama. Gjør deg klar for sterke filmopplevelser.

Dato: Tirsdag 11. september

Klokkeslett: 18.00

Sted: Gimle kino, Bygdøy allé 39

Slik blir julen på TV 2 og TV 2 Sumo12.11.2018 14:31Pressemelding

TV 2 starter nedtellingen til jul med flere julekalendere; «Tinkas juleeventyr» som er god underholdning for hele familien, og to eldre julekalender-klassikere. Hele desembermåned er fylt med underholdning med inspirasjon til juleforberedelsene, julekonserter og juleaksjoner. På sendeplanen står også flere filmklassikere som hører julen til, julehumor, romjulskrim og mye mer. Her presenteres noe av det TV 2-seerne kan vente seg i desembermåned!