Presseinvitasjon: Førpremiere på thrillerdramaet «Kielergata» 11. oktober

Torsdag 11. oktober kl. 20.00 er det førpremiere på TV 2-storsatsingen «Kielergata» - der flere av landets mest profilerte skuespillere er på plass på rød løper.

Høstens store thrillerdrama «Kielergata» har premiere på TV 2 og TV 2 Sumo torsdag 18. oktober kl. 21.40, og presse inviteres til førpremiere torsdag 11. oktober på Gimle kino.

Det blir rød løper fra kl. 20.00 utenfor kinoen. Her vil det være mulig å ta pressebilder og gjøre intervjuer. Inne i foajeen på Gimle inviteres også presse for intervjuer. Visningen starter ca. kl. 21.00.

«Kielergata» har en usedvanlig sterk rolleliste, og blant skuespillerne som er til stede under førpremieren er:

Thorbjørn Harr, Andrea Bræin Hovig, Nicolai Cleve Broch, Ingrid Bolsø Berdal, Anneke von der Lippe, OnklP, Kyrre Haugen Sydness, Sigurd Myhre, Janne Heltberg m. fl.

«Kielergata» er et nyskapende, karakterdrevet thrillerdrama med en sterk rolleliste. Jonas Schulman (Thorbjørn Harr) har startet et nytt liv i Kielergata i småbyen Slusvik, kjent som Skandinavias minst kriminelle sted. Han har alt: Et lykkelig familieliv, en grei jobb og en rolig tilværelse, Men når et lik dukker opp begynner fasaden å slå sprekker, og Jonas innhentes av sin mørke fortid. Til sin store overraskelse oppdager han at han ikke er den eneste beboeren i Kielergata som har noe å skjule..

Dato: Torsdag 11. oktober

Klokkeslett: 20.00 (det er lurt å møte opp litt før da skuespillerne ankommer ca. kl. 20.00)

Sted: Gimle kino, Bygdøy allé 39

Vennligst gi en tilbakemelding innen onsdag 10. oktober kl. 16.00 om hvem som kommer fra din redaksjon til sme@tv2.no - tlf. 970 43 166.

Kielergata - promo from PR- og medieavdelingen i TV 2 on Vimeo.

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for God morgen Norge, TV 2 hjelper deg, Helsekontrollen, Matkontrollen, Kielergata og Hvem drepte Birgitte.

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no