Presseinvitasjon: De største geopolitiske farene i 2019 – hva betyr de for norsk næringsliv?

Torsdag 4. april kommer tidligere visegeneralsekretær i FN, Lord Mark Malloch-Brown, nå Senior Advisor for Eurasia Group, til Oslo for å gjennomgå og kommentere Eurasia Groups globale analyse av de 10 største geopolitiske farene i 2019.

Det geopolitiske landskapet mer usikkert enn det har vært på flere tiår og mange av farene skaper både utfordringer og muligheter for norske virksomheter.

Lord Mark Malloch-Brown, tidligere visegeneralsekretær i FN, nå Senior Advisor for Eurasia Group, vil gjennomgå og kommentere Eurasia Groups globale analyse av de 10 største geopolitiske farene i 2019.

Agathe L'Homme, som leder geopolitisk analyse i KPMG Norge, vil snakke om hvilken relevans de geopolitiske farene har for norsk næringsliv.

Presse er velkommen til å delta på frokostseminar torsdag 4. april kl. 0830-1030, KPMG Huset, Sørkedalsveien 6, Majorstuen.

Seminaret vil foregå på engelsk.

For spørsmål om intervjuavtaler med foredagsholdere, kontakt Guro Steine, kommunikasjonsdirektør KPMG

KPMG er et globalt nettverk med selskaper som leverer profesjonelle tjenester innenfor revisjon, regnskap, rådgivning, skatt, avgift og forretningsjus. KPMG har rundt 207.000 ansatte i 153 land og i KPMG Norge jobber det mer enn 1200 ansatte fordelt på 25 kontorer. Fageksperter fra ulike forretningsområder og bransjer jobber side om side for å levere fremtidsrettede og innovative prosjekter som skaper verdi for virksomheter i privat og offentlig sektor.