Fleksibel utdanning Norge

PRESSEINVITASJON 22.11.2017

Utdanning og teknologi er i rask utvikling. Noen lærere bruker det nyeste i digitale verktøy for å få gode læringsresultater, og skolene tilpasser seg en utvikling som går stadig fortere. Konferansen FuNKon17 handler om dette. Den finner sted 22. - 23 november på Høyskolen Kristiania i Oslo.

Fleksibel utdanning Norge er en organisasjon for innovativ og fleksibel undervisning, og inviterer pressen til vår årlige konferanse.
I programmet finner dere kjente navn fra inn- og utland.
22.november kl 17.30 vil prisen "Årets nettlærer" bli delt ut.

Konferansen holdes på Høyskolen Kristiania, Prinsens gate 7-9, Oslo
22. november kl 1330 – 1800 og 23. november 0900-1300

Pressen er hjertelig velkommen!

Kontakt Fleksibel utdanning Norge:

Ebba Køber, kommunikasjonssjef
Epost: kober@fleksibelutdanning.no telefon: 9002 5461

Kari Olstad, prosjektleder FuNKon17
Epost: olstad@fleksibelutdanning.no telefon: 9229 1177

Om Fleksibel utdanning Norge

Fleksibel utdanning Norge
Lilleakerveien 23

Fleksibel utdanning Norge (tidligere Norsk forbund for fjernundervisning) er en nasjonal medlemsorganisasjon og fellesorgan for de godkjente nettskolene. Medlemmene er i dag vel 20 offentlig godkjente nettskoler, 16 universiteter og høgskoler, private institusjoner og bransjeopplæringssentra. Medlemstallet er økende.

Følg saker fra Fleksibel utdanning Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Fleksibel utdanning Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Fleksibel utdanning Norge