Presseinvitasjon - Skal vi danse-lansering - 8. august

Tirsdag 8. august lanseres høstens Skal vi danse-kjendiser for presse.

Presentasjonen av årets Skal vi danse-kjendiser ledes av programleder Anders Hoff.

Dato: Tirsdag 8. august

Sted: Hotel Christiania Teater, Stortingsgata 16

Tid: Kl. 11.00 (oppmøte 10.50)

Etter at årets 12 kjendiser er presentert, får presse anledning til å ta egne bilder og gjøre korte intervjuer.

Vi vil bemerke at dette ikke er anledningen for de store portrettintervjuene.

Sesong 13 av "Skal vi danse" har premiere 2. september på TV 2. Programledere er Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dersom dere ønsker å komme er det fint om du melder din ankomst på e-post:  aml@tv2.no.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no

Mørkets helter på Svalbard i ny dokumentarserie på TV 2 Zebra7.2.2018 10:00Pressemelding

"Kompani Spitsbergen" gir oss et unikt innblikk i det spesielle miljøet og samholdet på en av Norges tøffeste arbeidsplasser. I en ti episoders dokumentarserie får vi følge de siste gruvearbeiderne i Gruve 7 på Svalbard, den eneste norske kullgruven som fortsatt er i drift. I serien kommer vi tett på hverdagen til gruvearbeiderne, både på jobb og privat. Serien har premiere 27. februar på TV 2 Zebra.