Presseinvitasjon - Skal vi danse-lansering - 8. august

7.8.2017 15:24 | TV 2

Tirsdag 8. august lanseres høstens Skal vi danse-kjendiser for presse.

Presentasjonen av årets Skal vi danse-kjendiser ledes av programleder Anders Hoff.

Dato: Tirsdag 8. august

Sted: Hotel Christiania Teater, Stortingsgata 16

Tid: Kl. 11.00 (oppmøte 10.50)

Etter at årets 12 kjendiser er presentert, får presse anledning til å ta egne bilder og gjøre korte intervjuer.

Vi vil bemerke at dette ikke er anledningen for de store portrettintervjuene.

Sesong 13 av "Skal vi danse" har premiere 2. september på TV 2. Programledere er Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dersom dere ønsker å komme er det fint om du melder din ankomst på e-post:  aml@tv2.no.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no