Presseinvitasjon - Skal vi danse-lansering - 7. august

Tirsdag 7. august presenteres årets "Skal vi danse"-deltakere for presse.

Presentasjonen av årets "Skal vi danse"-deltakere ledes av programledere Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dato: Tirsdag 7. august

Tid: Kl. 11.00 (Oppmøte kl. 10.50)

Sted: Foajeen på Opearen i Bjørvika

Etter at årets 12 kjendiser er presentert, får presse anledning til å ta egne bilder og gjøre korte intervjuer.

Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er anledningen for større portrettintervju.

Dersom dere ønsker å komme, meld deres ankomst til pressekontakt Anne Martha Leidland aml@tv2.no.

Martine Lunde er med når Bloggerne er tilbake med en ny sesong 1. januar29.11.2018 09:59Pressemelding

Det nye året 2019 starter med en ny sesong med «Bloggerne». I den tiende sesongen av «Bloggerne» får vi bli bedre kjent med Martine Lunde. Vi får også følge Caroline Berg Eriksen, Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Anniken «Annijor» Jørgensen, Stina Marie Bakken, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård. «Bloggerne» - sesong 10, får premiere 1. januar på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.