Presseinvitasjon - Allsang på grensen

Onsdag 10. juli er det klart for årets tredje Allsang på grensen, og pressen inviteres til å følge sendingen i Halden.

Opptakene skjer som alltid på Fredriksten festning i Halden.

Katrine Moholt er programleder med Svein Østvik som gjesteprogramleder.

Publikum vil få musikk fra Lou Bega, Johnny Logan, Daniel Kvammen, Eva Weel Skram, Silya & The Sailors og Kyle Alessandro.

Opptakene starter 19.25, og publikum slippes inn på området ca. kl. 18.00. Presse bør være på plass senest kl. 19.00.

Det blir mulighet for å møte programledere og artistene etter sending. Andre spesialavtaler med artistene må gjøres med respektives plateselskap/management.

Akkreditering får man ved å henvende seg til PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl i TV 2 på epost: jpd@tv2.no. Når man har fått bekreftet akkrediteringen, vil disse bli lagt i billett-teltet utenfor arenaen på opptaksdagen.

NB: TV 2 vil ha egen stillsfotograf på alle opptakene - bildene vil bli distribuert fortløpende via NTB Scanpix.

Spørsmål vedrørende arrangementet i Halden kan rettes til Allsang på Grensen AS v/Heidi Ottesen Sandmo, Tlf. 932 83 418, Mail.heidi@Allsangpagrensen.no

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål om seertall fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene. Pressekontakt for Skavlan, Gullruten, Nyhets- og sportsprofiler, sportseventer og Allsang på Grensen.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no