Presseinvitasjon - Allsang på grensen

Førstkommende onsdag er det klart for årets første "Allsang på Grensen", og pressen inviteres til å følge sendingen i Halden.
Superstjernen Ronan Keating kommer til Halden og premieren av "Allsang på Grensen".

Opptakene skjer som alltid på Fredriksten festning i Halden.

Katrine Moholt er programleder med Kristian Valen som gjesteprogramleder.

Ronan Keating, D.D.E., Las Ketchup, John Brungot, Arne Hurlen fra Postgirobygget, og Carola er artistene som opptrer onsdag 27. juni.

Opptakene starter 19.25, og publikum slippes inn på området ca. kl. 18.00. Presse bør være på plass senest kl. 19.00.

Det blir mulighet for å møte programledere og artistene etter sending. Andre spesialavtaler med artistene må gjøres med respektives plateselskap/management.

Akkreditering får man ved å henvende seg til PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl i TV 2 på epost: jpd@tv2.no.

NB: TV 2 vil ha egen stillsfotograf på alle opptakene - bildene vil bli distribuert fortløpende via NTB Scanpix.

Spørsmål vedrørende arrangementet i Halden kan rettes til Allsang på Grensen AS v/Heidi Ottesen Sandmo, Tlf. 932 83 418, Mail. heidi@Allsangpagrensen.no