Presseinvitasjon - Allsang på grensen

Førstkommende onsdag er det klart for årets sjette Allsang på grensen, og pressen inviteres til å følge sendingen i Halden.

Opptakene skjer som alltid på Fredriksten festning i Halden.

Katrine Moholt er programleder med Tor Endresen som gjesteprogramleder.

The Main Level, ensemblet fra Les Miserables, Knut Erik Østgård fra Return, Jenny Berggren fra Ace of Bace, Vidar Villa og Finn Kalvik er artistene som opptrer onsdag 2. august.

Opptakene starter 19.25, og publikum slippes inn på området ca. kl. 18.00. Presse bør være på plass senest kl. 19.00. Fotografene har egne reserverte plasser med god oversikt over hele området.

Det blir mulighet for å møte programledere og artistene etter sending. Andre spesialavtaler med artistene må gjøres med respektives plateselskap/management.

Akkreditering får man ved å henvende seg til pressekontakt Håvard Solem i TV 2 på epost: havard.solem@tv2.no.

Spørsmål vedrørende arrangementet i Halden kan rettes til Allsang på Grensen AS v/Heidi Ottesen Sandmo, Tlf. 932 83 418, Mail. heidi@Allsangpagrensen.no

Håvard SolemKommunikasjonsrådgiver

Gutta på tur, Heltenes kamp, Petter uteligger, Kjendisrestauranten, God morgen Norge, God kveld Norge.

934 35 922 / 55 90 80 28hvl@tv2.no