Premiere for Vings nye Sunprime Pearl Beach på Kos

Sunprime Pearl Beach i Marmari på Kos har åpnet, og dette er det attende hotellet i rekken for Vings populære Sunprime-konsept.

Sunprime er Vings skreddersydde hotell for voksne som reiser uten barn. Konseptet har blitt en stor suksess og vokser med nye hotell og destinasjoner hvert år.

Sammen med designhotellet Casa Cook Kos har Ving nå to egne designhotell på Kos med kun noen minutters gange imellom.

– Vi er veldig fornøyd med at vi nå har to superlekre hotell å tilby kundene våre på Kos. Casa Cook Kos ble en umiddelbar suksess da det åpnet i fjor, og vi regner med at vårt nye Sunprime-hotell også kommer til å bli svært populært. Vi vet at flere og flere av våre kunder ønsker seg hotell med fokus på lekkert design, god mat og bra treningsmuligheter, og med våre ulike hotellkonsept imøtekommer vi disse ønskene, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Hotellet ligger rett ved en av Kos fineste strender, den kilometerlange sandstranden i Marmari på den nordre delen av øya. Et kort stykke bortenfor hotellet ligger Marmari sentrum med et lite utvalg av butikker og restauranter. Der hersker er rolig tempo – perfekt for en ferie fylt av late, deilige dager. Sunprime Pearl Beach har 96 rom fordelt på to bygninger, alle med moderne og lekker innredning. De fleste rommene har direkte utgang til basseng eller balkong med eget jacuzzi.