Premiere for Anne Holts Modus sesong 2 på TV 2

”Modus” – sesong 2 har internasjonale stjerner som Kim Cattrall, Greg Wise og Billy Campbell på rollelisten. Anne Holt står bak historien og er i tillegg produsent. ”Modus” – sesong 2 vises på TV 2 søndager fra 7. januar.

Spenning, kjærlighet, hevn og skjulte hemmeligheter kan true med å ødelegge alt. Serien innledes med at den amerikanske presidenten Helen Tyler (Kim Cattrall) er på statsbesøk i Stockholm. Under mystiske omstendigheter forsvinner plutselig presidenten. Samtidig med det intensive politiarbeidet, pågår det også en maktkamp mellom USA og Sverige. Trusselen mot en av verdens mektigste personer ryster en hel verden.

Inger Johanne (Melinda Kinnaman) og Ingvar (Henrik Norlén) blir trukket inn i jakten på presidenten. Samtidig befinner de seg i sitt livs største forandring, nå som de har flyttet sammen og venter barn. Alt tilspisses når Warren Schifford (Gred Wise), Inger Johannes tidligere mentor fra FBI og presidentens høyre hånd, dukker opp. Hans uventede ankomst tvinger Inger Johanne til å konfronteres med vonde hemmeligheter, når Warren graver i hennes fortid.

Den andre sesongen av ”Modus” er en historie om bedrag, hevn og moralske problemstillinger. Det handler om skjulte hemmeligheter som kan snu opp ned på alt – dersom de blir avslørt, og om hvor mye hver og en er villige til å ofre for å bevare de skjult.

Bilder finnes her

Påsynskopi:
Episode 1
Episode 2
Episode 3

Modus – sesong 2, får premiere på TV 2 søndag 7. januar kl. 22.15.

Ønskes ytterligere informasjon, bilder eller tilgang til påsynskopi – kontakt nina.engh@tv2.no eller mobil: 916 05 816.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Premier League og Kjære mamma.

916 05 816nina.engh@tv2.no