Posten og håndballen på samme lag i fire nye år

Posten Norge og Norges Håndballforbund har vært på lag siden 1987. Nå fortsetter Posten Norge som generalsponsor i fire nye år.
God stemning blant avtalepartnere og tidligere landslagsstjerner som har spilt med Posten-logoen på drakten siden samarbeidet ble etablert for mer enn 30 år siden. Fra venstre Marit Breivik, generalsekretær Erik Langerud i NHF, Hanne Hegh, kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten, håndballpresident Kåre Geir Lio, Else-Marte Sørlie Lybekk og Karoline Dyhre Breivang.

Den nye avtalen er verdt rundt 40 millioner kroner fram til 2022, og innebærer at Posten blir en viktig samarbeidspartner både for landslagene og for håndballens rekrutteringsarbeid.

- Som sponsor i over 30 år har vi fått bidra til flott suksesshistorie for norsk håndball, med en lang rekke internasjonale triumfer. I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene og Bring-logoen blir synlig på Håndballguttas drakter, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.

Hun er glad for at Posten Norge også i fremtiden blir en viktig samarbeidspartner i rekrutteringsarbeidet, gjennom Bringserien for 16-årige jenter og gutter.

-Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Uten Posten på laget kan jeg vanskelig se for meg at vi hadde oppnådd de resultater og den medlemsvekst vi nå ser resultatene av i 2018. Vi er derfor både stolte og glade for at Posten og Bring fornyer sin avtale med fire nye år. Det gir oss god forutsigbarhet innenfor viktige satsingsområder, sier generalsekretær Erik Langerud i Norges Håndballforbund

De fleste nordmenn vet at Posten er sponsor for Norges Håndballforbund, og sponsoratet skaper oppmerksomhet rund merkevarene Posten og Bring. De ansatte i Posten er også entusiastiske medspillere til samarbeidet – blant annet på tribunene under landskamper.

Ytterligere informasjon:
Posten Norge: Kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme, telefon 901 40 449