Eleni & Chris

Populære multer

15.3.2017 16:15 | Eleni & Chris

Multer er ikke bare populært i mat og desserter til jul, men også i hår og hudpleieprodukter. Mor og datter Nicolaisen lanserte nylig hår og hudpleieserien Eleni & Chris som blant annet inneholder multer. Nå er Eleni & Chris nominert med hele 10 produkter på Norwegian Cosmetic Award.

Inger Ellen & Christinah

«Vi er utrolig stolt av å blitt nominert med hele 10 produkter. Det er nesten helt uvirkelig», sier Christinah Nicolaisen. «For oss har kvalitet i produktene vært det viktigste og at ingrediensene virkelig virker. Så mange nominasjoner gjør oss utrolig stolte»

På kort tid har Eleni & Chris blitt en populær hår og hudpleieserie fra Skandinavia. Serien inneholder ingredienser fra den skandinaviske naturen som multer, SEA3oil og vann fra Svartisen i Nord-Norge.

«Vi ønsker å sette Skandinavia på kartet, vi har så mye å by på fra den skandinaviske naturen, og vi er utrolig spente på resultatet av nominasjonene som blir offentliggjort ved NCA den 21. mars», sier Inger Ellen Nicolaisen.

Vi er stolte av at vi klarer å skille oss ut og det som inspirerer oss er den nordnorske naturen som er full av kontraster med harde vintre og varme somrer. Dette gjør at vi har helt spesielle naturlige ingredienser, som er unik i verdenssammenheng.

Oversikt over nominerte produkter i de ulike kategoriene:

HUDPLEIE - SELEKTIV DISTRIBUSJON
Eleni & Chris Anti-Aging Cleansing Foam - Cloudberry
Eleni & Chris Anti-Aging Face Mist - Cloudberry
Eleni & Chris Hydration Eye Cream

HERREPRODUKT
Eleni & Chris GentleMinTM Mens Daily Shampoo

HÅRPRODUKT/SERIE PROFESJONELL - PLEIE
Eleni & Chris ChroMinTM ColorPro Shampoo
Eleni & Chris ChroMinTM ColorPro Conditioner
Eleni & Chris ChroMinTM ColorPro Leave- In Treatment Spray
Eleni & Chris SensiMinTM Balancing Shampoo
Eleni & Chris SensiMinTM Balancing Conditioner
Eleni & Chris SensiMinTM Balancing Leave-In Lotion

For oversikt over samtlige nominerte produkter: www.klf.no

FAKTA:

Inger Ellen Nicolaisen
Er en norsk gründer som grunnla frisør-kjeden Nikita Hair i 1984. Hun eier Raise Gruppen Holding AS som består av Raise Gruppen AS, et av Europas største frisørkonsern.

Raise Gruppen AS eier Nikita Hair Norway AS, Nikita Hair Sweden AB, Hair Shop AS, Headmasters AS, Norsk Frisørskole AS og International Hair Academy AB, og har til sammen over 1000 medarbeidere.

Nicolaisen er grunnlegger av stiftelsen A Hand to Children og har siden 1994 arbeidet aktivt med å hjelpe barn, spesielt med fokus på barnehjemmet Globus Namai i Litauen.

Nicolaisen har blant annet blitt kåret til:

• Kunsten å lede i 2002
  • Årets forretningskvinne 2002
  • Årets entreprenør 2003 av Ernst & Young
  • Entrepreneurial Spirit 2004 av Global Business Forum

Hun er også kjent fra den norske fjernsynsserien Kandidaten fra 2004, som var en norsk versjon av den amerikanske serien The Apprentice med Donald Trump.

Christinah Nicolaisen
Har jobbet seg opp fra bunnen i morens bedrift og er i dag Styreleder og Forretningsutvikler i Raise Gruppen AS. Hun har studert business og fashion i London, Mexico, Spania og Frankrike blant annet på Central St Martin, London College of Fashion og INSEAD og har bakgrunn som frisør og make up artist.

Christinah Nicolaisen er også medeier i selskapet IC Scandinavia Group AS som utvikler Eleni & Chris. IC Scandinavia er foreløpig etablert i Norge, Sverige og USA og har store internasjonale ambisjoner.

For mer informasjon besøk www.eleniandchris.com eller kontakt oss på media@eleniandchris.com

Om Eleni & Chris

Følg saker fra Eleni & Chris

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Eleni & Chris på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Eleni & Chris