Pondus Eliteserien 18 er ute av skapet!

Rydd unna plass både i skap og bokhylle, for her kommer Eliteseriebok 18!

På forsiden av denne fabuløse opphopningen av cellulose – helt uten cellulitter, finner vi posterguttene for utagerende alternativ livsstil, Tito og Baltazar.
Disse to livsglade partyboysene har tilført Pondus mer enn alt han noen
gang har måttet ønske av glitter, paljetter, sprudlevann og maksimalistisk interiørdesign. De utfordrer kongen av fordommer på det aller meste, og det kan nesten virke som om Pondus faktisk takler utfordringene – selv om han neppe kommer til å stille i chaps og lipgloss på Eurovision- fiesta med det første...

Ellers er boken spekket med lærerikt materiale:
•Vi tar en kikk på hvordan det gikk da Pondus plutselig begynte å levere replikker knallhard dialekt. Fungerer Pondus som tromsøværing, gudbrandsdøl, bergenser og fintrønder?
•Hva skjedde med Colargol etter barne-TV-suksessen på 70-tallet? Brennpunkt, ta dere et stev!
•Eddie lærer oss hva forkortelsen F.L.F.F. betyr.
•Vi gir Jokkes favoritt-lag Leeds det glatte lag i en særdeles godt researchet og på ingen måte subjektiv analyse.
I tillegg er boken lastet til godt over plimsollmerket med blant annet powersjekking, hårete kastanjer, utagerende frisyrer, gla’vold mot pensjonister og trekkspill og lynskarpe observasjoner om alle typer skrotinger. Kort sagt, alt det som i Pondus-universet er helt standard, men som i det virkelige liv kalles tung psykiatri.

Eliteserien 18 er i bokhandelen nå!

For mer informasjon ta kontakt med:
Redaksjonssjef Tormod Løkling:
E-post: tlo@egmont.com