P!nk ute med ny singel "Just Like Fire" 15. april!

P!nk gir ut sin nye singel "Just Like Fire" 15. april, fra den kommende Walt Disney Studios filmen "Alice Through the Looking Glass"

Det internasjonale popikonet P!nk gir ut sin nye singel ”Just Like Fire”, fra Walt Disney Studio sin kommende film Alice Through the Looking Glass 15. april via RCA Records/Walt Disney Records. Dette blir første låt fra P!nk på tre år, og musikkvideo med regi av Dave Meyers kommer tidlig Mai.

“Just Like Fire” er skrevet av P!nk, Max Martin, Shellback og Oscar Holter og produsert av Martin, Shellback og Holter til den kommende filmen. Dette er første gang P!nk har skrevet en sang til et soundtrack. ”Just Like Fire” blir å finne i filmen, samt på soundtracket fra Walt Disney Records som inneholder komposisjoner fra fire ganger Academy Award nominerte Danny Elfman.

Tidligere i år spilte P!nk inn en cover versjon av den ikoniske låten ”White Rabbit” til filmens markedskampanje (se her!).

Alice Through the Looking Glass, er et helt nytt og spektakulært eventyr med uforglemmelige karakterer fra Lewis Carroll sine historier med stjerner som Johnny Depp, Anne Hathaway, Mia Wasikowska, Rhys Ifans, Helena Bonham Carter og Sascha Baron Cohen. Filmen har premiere 27. mai 2016.

Om P!nk

Siden hennes debut i 2000, har P!nk (Alecia Moore) gitt ut syv album, solgt over 60 millioner album, over 130 millioner singler, over 2,4 millioner DVD’er over hele verden og har hatt 14 singler på top 10 på Billboard sin Hot 100 chart (fire som #1!). I tillegg har hun mottatt tre GRAMMY Awards, tre Billboard Music Awards, seks MTV Video Music Awards, to MTV Europe Awards, to People’s Choice Awards og ble utnvt som Billboard’s Woman of the Year i 2013. The Truth About Love World Tour innehold 142 konserter I 13 land. På høsten 2014 ga hun ut sideprosjektet You+Me med singer/songwriter Dallas Green. Albumet rose ave., gikk inn som #1 på Billboard sin Folk Album liste og #2 på Billboard sin Digital Album liste. I 2015 ble P!nk en av UNICEF sine ambassadører. Hun er også en stor tillhenger av en rekke veldedighetsorganisasjoner, blant annet: Make a Wish Foundation, Autism Speaks, Human Rights Campaign og No Kid Hungry. Hun er for tiden talsperson for COVERGIRL, og hadde sin debut på filmlerretet i Lionsgate sin Thanks for Sharing, med Gwyneth Paltrow og Mark Ruffalo.

Nytt album fra Thåström - CENTRALMASSIVET er ute i dag!29.9.2017 13:52Pressemelding

Första singeln inleddes på en motellbalkong i Houston och avslutades på «Old Point Bar» i New Orleans. Amerikanska gospelkörer mötte tung europeisk blues medan den amerikanska söderns oljefält flimrade förbi. Uppföljaren, «Körkarlen», drabbade oss med omedelbara ”hej hej hej”-körer och ödesmättade syntar. Nu är det dags för fullängdaren och äntligen fortsätter den roadtrip som inleddes i maj. Skivan startar bland containertågen med «Bluesen i Malmö». Klockan är två på natten och över stan hörs en blues som bara kan komma från Thåström och hans band. Som en trasig cello i 120 decibel, för att citera texten. Lite senare: det långsamma «Centralmassivet» tar oss vidare norrut, till Stockholm. Vi följer Roslagsgatan genom Sibirien med en känslan av att någonting stort är på gång. Ett mirakel, allra minst. I oväntat rockriffande «Låt det goda» anas ett pariserhjul i dimman. ”Titta aldrig bakåt, vänd dig aldrig om”, mässar Thåström och vi följer den monotona gitarren genom floden. Vackra «Ald