P!nk ute med ny singel "Just Like Fire" 15. april!

P!nk gir ut sin nye singel "Just Like Fire" 15. april, fra den kommende Walt Disney Studios filmen "Alice Through the Looking Glass"

Det internasjonale popikonet P!nk gir ut sin nye singel ”Just Like Fire”, fra Walt Disney Studio sin kommende film Alice Through the Looking Glass 15. april via RCA Records/Walt Disney Records. Dette blir første låt fra P!nk på tre år, og musikkvideo med regi av Dave Meyers kommer tidlig Mai.

“Just Like Fire” er skrevet av P!nk, Max Martin, Shellback og Oscar Holter og produsert av Martin, Shellback og Holter til den kommende filmen. Dette er første gang P!nk har skrevet en sang til et soundtrack. ”Just Like Fire” blir å finne i filmen, samt på soundtracket fra Walt Disney Records som inneholder komposisjoner fra fire ganger Academy Award nominerte Danny Elfman.

Tidligere i år spilte P!nk inn en cover versjon av den ikoniske låten ”White Rabbit” til filmens markedskampanje (se her!).

Alice Through the Looking Glass, er et helt nytt og spektakulært eventyr med uforglemmelige karakterer fra Lewis Carroll sine historier med stjerner som Johnny Depp, Anne Hathaway, Mia Wasikowska, Rhys Ifans, Helena Bonham Carter og Sascha Baron Cohen. Filmen har premiere 27. mai 2016.

Om P!nk

Siden hennes debut i 2000, har P!nk (Alecia Moore) gitt ut syv album, solgt over 60 millioner album, over 130 millioner singler, over 2,4 millioner DVD’er over hele verden og har hatt 14 singler på top 10 på Billboard sin Hot 100 chart (fire som #1!). I tillegg har hun mottatt tre GRAMMY Awards, tre Billboard Music Awards, seks MTV Video Music Awards, to MTV Europe Awards, to People’s Choice Awards og ble utnvt som Billboard’s Woman of the Year i 2013. The Truth About Love World Tour innehold 142 konserter I 13 land. På høsten 2014 ga hun ut sideprosjektet You+Me med singer/songwriter Dallas Green. Albumet rose ave., gikk inn som #1 på Billboard sin Folk Album liste og #2 på Billboard sin Digital Album liste. I 2015 ble P!nk en av UNICEF sine ambassadører. Hun er også en stor tillhenger av en rekke veldedighetsorganisasjoner, blant annet: Make a Wish Foundation, Autism Speaks, Human Rights Campaign og No Kid Hungry. Hun er for tiden talsperson for COVERGIRL, og hadde sin debut på filmlerretet i Lionsgate sin Thanks for Sharing, med Gwyneth Paltrow og Mark Ruffalo.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.