Philip Emilio utklasser med EP-en "VIII"!

Philip Emilio følger opp singler som «BI$A», «Skamløs», «Følsom», «Pelikaner» og «Uforglemmelig» med EP-en «VIII». I tillegg til å samle noen av hans eldre singler vil den også inkludere nye kutt, og oppsummerer et turbulent og utfordrende år for den unge låtskriveren. "VIII" er ute på alle plattformer 9. juni.

«Merkelig hvordan du ikke får perspektiv før du er ute av en periode eller situasjon. Da jeg begynte på prosjektet skjønte jeg ikke at jeg skrev og lagde låter som skildret de tingene som gjorde mest inntrykk på meg.»

Hør "VIII" her!

"VIII" gjestes også av kompisene Arif, Unge Ferrari og Vinz (fra Nico & Vinz).

Foto: Chris Abolade

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!