Philip Emilio utklasser med EP-en "VIII"!

9.6.2017 14:16 | Sony Music Norway

Philip Emilio følger opp singler som «BI$A», «Skamløs», «Følsom», «Pelikaner» og «Uforglemmelig» med EP-en «VIII». I tillegg til å samle noen av hans eldre singler vil den også inkludere nye kutt, og oppsummerer et turbulent og utfordrende år for den unge låtskriveren. "VIII" er ute på alle plattformer 9. juni.

«Merkelig hvordan du ikke får perspektiv før du er ute av en periode eller situasjon. Da jeg begynte på prosjektet skjønte jeg ikke at jeg skrev og lagde låter som skildret de tingene som gjorde mest inntrykk på meg.»

Hør "VIII" her!

"VIII" gjestes også av kompisene Arif, Unge Ferrari og Vinz (fra Nico & Vinz).