Philip Emilio utklasser med EP-en "VIII"!

Philip Emilio følger opp singler som «BI$A», «Skamløs», «Følsom», «Pelikaner» og «Uforglemmelig» med EP-en «VIII». I tillegg til å samle noen av hans eldre singler vil den også inkludere nye kutt, og oppsummerer et turbulent og utfordrende år for den unge låtskriveren. "VIII" er ute på alle plattformer 9. juni.

«Merkelig hvordan du ikke får perspektiv før du er ute av en periode eller situasjon. Da jeg begynte på prosjektet skjønte jeg ikke at jeg skrev og lagde låter som skildret de tingene som gjorde mest inntrykk på meg.»

Hør "VIII" her!

"VIII" gjestes også av kompisene Arif, Unge Ferrari og Vinz (fra Nico & Vinz).

Foto: Chris Abolade

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.