PEPSI MAX® UTFORDRER VINCENT KOMPANY TIL Å GJØRE NOE HAN IKKE KAN I NY ‘LOVE IT. TASTE IT’"HVIS DU IKKE ELSKER DEN; SÅ HAR DU IKKE SMAKT DEN"-KAMPANJE
"Hvis du ikke elsker den, så har du ikke smakt den"-kampanjen dukker opp i de fleste mediekanaler, blant annet på TV, utendørs, digitale medier og gjennom et samarbeid med Spotify hvor Pepsi MAX® hjelper forbrukere å oppdage ny musikk. En mini-serie som distribueres i sosiale medier og digitalt kommer til å utfordre kjendiser og andre til å prøve seg på nye og overraskende opplevelser.
- Det er mange som elsker Pepsi MAX og vi er overbevist om at de som ikke gjør det, ikke har prøvd den ennå, sier Mark Kirkham, markeds- og innovasjonsdirektør i PepsiCo Europa.
- I sommerkampanjen vår ønsker vi å minne folk på morsomme måter man kan bryte vanene sine på gjennom å forsøke noe nytt. Vi håper vi kan inspirere folk til å finne noe nytt de virkelig liker – akkurat som vi håper på at de skal like Pepsi MAX.
Kampanjen sparkes i gang med en film på sosiale medier, der Pepsi MAX-ambassadør og fotballspiller, Vincent Kompany, prøver curling for første gang med eksperthjelp fra vår egen verdensmester i curling, Thomas Ulsrud. Godt utenfor komfortsonen til Vincent, fikk Ulsrud lært bort litt curlingteknikk og gitt noen tips til Vincent med venner, før de fikk spille en curling-kamp. Resultatet ble svært underholdende, og kan ses her, på Pepsi MAX YouTube.
- Jeg ante ikke hva som ventet meg, og det viste seg å være noe svært langt utenfor min komfortsone, men det ble en herlig, ny opplevelse, takket være Pepsi MAX. Curling er virkelig en fin sport, og jeg likte det virkelig, sier Vincent Kompany.
- Denne opplevelsen med Pepsi MAX innebar å kunne dele idretten som jeg har et sterkt forhold til, med noen som kanskje aldri ville prøvd det ellers, og det var stort for meg. Det var virkelig givende å se at hele laget virkelig koste seg like mye som meg på isen – de tok det forbausende fort, men så snakker vi jo også om fantastiske dyktige idrettsutøvere, sier Thomas Ulsrud.
Pepsi MAX oppfordrer også alle til å prøve noe nytt med tanke på musikkopplevelser, takket være et innovativt samarbeid med strømmetjenesten Spotify. I hele Europa vil "Hvis du ikke elsker den, så har du ikke smakt den"-kampanjen invitere fans til å "smake på" nye sanger og artister de ikke har oppdaget ennå, basert på et utvalg av musikk de har lyttet til tidligere.
For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Nøkkelord
Kontakter
For PepsiCo: Christina Glenn / Corporate Communications AS / +47 905 32 774 / christina.glenn@corpcom.no
Om PepsiCo
Om PepsiCo
PepsiCo produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.
I kjernen av PepsiCo er Performance with Purpose – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com
Følg pressemeldinger fra PepsiCo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra PepsiCo
PEPSICO ER STOLT, NY SPONSOR AV UEFA FOTBALL FOR KVINNER26.8.2020 12:07:16 CEST | Pressemelding
NEW YORK, 26. august, 2020 – I forkant av UEFAs Mesterligafinale for kvinner den 30. august, har PepsiCo (NASDAQ: PEP) nå annonsert en flerårig sponsoravtale med kvinnefotballen i UEFA for ytterligere å styrke tilstedeværelsen i fotballens elite-sjikt. Det nye fotball-samarbeidet vil gå parallelt med det eksisterende sponsoratet av UEFA Champions League (Mesterligaen) for menn.
PepsiCo Nordic støtter Matsentralen14.7.2020 12:00:00 CEST | Pressemelding
PepsiCo Nordics støtter Covid-19 avlastningsinstanser i Norge med en donasjon på 450 000 kroner til Matsentralen.
PEPSI MAX INTRODUSERER “SOUND OF TOMORROW”-finalistene7.7.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding
Disse skal kjempe om seieren på en fantastisk live-stream arrangert av Tomorrowland tirsdag 7. juli. Legestudenten Mattias Klakegg (21) fra Jølster i Vestland er én av fire finalister.
PEPSICO VIL MER ENN TREDOBLE RESIRKULERT INNHOLD I PLASTFLASKER TIL 50 % I EU INNEN 20305.9.2018 10:14:00 CEST | Pressemelding
I dag kunngjorde PepsiCo at de har satt mål om å øke innholdet av resirkulert plast i plastflaskene deres til 50 % innen 2030 i hele EU, med et delmål på 45 % innen 2025. Dermed tredobler selskapet bruken av resirkulert plast tilsvarende 50 000 tonn rPET.
LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN8.5.2018 12:06:59 CEST | Pressemelding
UEFA & PEPSI® LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN (PRESENTERT AV PEPSI), DUA LIPA OPPTRER PÅ FINALEN I KIEV.