PEPSI MAX® OPPFORDRER TIL Å PRØVE EN NY JULETRADISJON I ÅR
Vi har til inspirasjon fulgt den islandske bølgesurferen Heidar Logi og gjengen hans, som bytter ut juleprogrammene på tv med en kveld i bølgene utenfor Island. Brettene deres er utstyrt med LED-lys, og ideen er utviklet av AMV BBDO, og filmet og produsert av selskapet Great Guns. Islendingenes nye juletradisjon avsluttes rundt leirbålet – med Pepsi MAX.
Med taggen, ‘TRY A NEW TRADITION THIS CHRISTMAS’, vil filmen bli distribuert i digitale kanaler, samt på norske tv-kanaler. Seerne oppfordres til å kose seg med julestemning på sedvanlig vis, men med en liten vri basert på interessene til dagens generasjon.
- Sommerkampanjen vår handlet om at folk elsker smaken til Pepsi MAX. De som ikke gjør det, har bare ikke prøvd den ennå, sier Mark Kirkham, Head of Marketing & Innovation, PepsiCo West Europe Beverages.
- Som merkevare verdsetter vi dristighet og uventede opplevelser, og vi viderefører dette inn i julekampanjen vår ved å minne om mulighetene til å bryte med tradisjonene og få noen nye impulser og opplevelser i en tid på året der rutinene og ritualene er blitt en vane.
Kampanjefilmen vil bli sendt på TV, digitale flater, og OOH. Premiere på filmen blir mandag, 27 november.
Nøkkelord
Kontakter
Mats Ektvedt, Corporate Communications AS, mob: (47) 4142 3328 / mats.ektvedt@corpcom.no
Om PepsiCo
Om PepsiCo
PepsiCo-produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.
I kjernen av PepsiCo er Performance with Purpose – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com
Følg pressemeldinger fra PepsiCo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra PepsiCo
PEPSICO ER STOLT, NY SPONSOR AV UEFA FOTBALL FOR KVINNER26.8.2020 12:07:16 CEST | Pressemelding
NEW YORK, 26. august, 2020 – I forkant av UEFAs Mesterligafinale for kvinner den 30. august, har PepsiCo (NASDAQ: PEP) nå annonsert en flerårig sponsoravtale med kvinnefotballen i UEFA for ytterligere å styrke tilstedeværelsen i fotballens elite-sjikt. Det nye fotball-samarbeidet vil gå parallelt med det eksisterende sponsoratet av UEFA Champions League (Mesterligaen) for menn.
PepsiCo Nordic støtter Matsentralen14.7.2020 12:00:00 CEST | Pressemelding
PepsiCo Nordics støtter Covid-19 avlastningsinstanser i Norge med en donasjon på 450 000 kroner til Matsentralen.
PEPSI MAX INTRODUSERER “SOUND OF TOMORROW”-finalistene7.7.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding
Disse skal kjempe om seieren på en fantastisk live-stream arrangert av Tomorrowland tirsdag 7. juli. Legestudenten Mattias Klakegg (21) fra Jølster i Vestland er én av fire finalister.
PEPSICO VIL MER ENN TREDOBLE RESIRKULERT INNHOLD I PLASTFLASKER TIL 50 % I EU INNEN 20305.9.2018 10:14:00 CEST | Pressemelding
I dag kunngjorde PepsiCo at de har satt mål om å øke innholdet av resirkulert plast i plastflaskene deres til 50 % innen 2030 i hele EU, med et delmål på 45 % innen 2025. Dermed tredobler selskapet bruken av resirkulert plast tilsvarende 50 000 tonn rPET.
LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN8.5.2018 12:06:59 CEST | Pressemelding
UEFA & PEPSI® LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN (PRESENTERT AV PEPSI), DUA LIPA OPPTRER PÅ FINALEN I KIEV.