PepsiCo

PEPSI MAX® OPPFORDRER TIL Å PRØVE EN NY JULETRADISJON I ÅR

Del

OSLO, 27 NOV, 2017 – #TRYITLOVEIT – I år oppfordrer Pepsi MAX® til å prøve en ny vri på juletradisjonene. Kampanjen `TRYITLOVEIT’, som startet opp i sommer, handler om å gjøre ting litt annerledes, endre litt på tradisjonene og få noen nye opplevelser, også i julehøytiden.

Vi har til inspirasjon fulgt den islandske bølgesurferen Heidar Logi og gjengen hans, som bytter ut juleprogrammene på tv med en kveld i bølgene utenfor Island. Brettene deres er utstyrt med LED-lys, og ideen er utviklet av AMV BBDO, og filmet og produsert av selskapet Great Guns. Islendingenes nye juletradisjon avsluttes rundt leirbålet – med Pepsi MAX.

Med taggen, ‘TRY A NEW TRADITION THIS CHRISTMAS’, vil filmen bli distribuert i digitale kanaler, samt på norske tv-kanaler. Seerne oppfordres til å kose seg med julestemning på sedvanlig vis, men med en liten vri basert på interessene til dagens generasjon.

-       Sommerkampanjen vår handlet om at folk elsker smaken til Pepsi MAX. De som ikke gjør det, har bare ikke prøvd den ennå, sier Mark Kirkham, Head of Marketing & Innovation, PepsiCo West Europe Beverages.

-       Som merkevare verdsetter vi dristighet og uventede opplevelser, og vi viderefører dette inn i julekampanjen vår ved å minne om mulighetene til å bryte med tradisjonene og få noen nye impulser og opplevelser i en tid på året der rutinene og ritualene er blitt en vane.

Kampanjefilmen vil bli sendt på TV, digitale flater, og OOH. Premiere på filmen blir mandag, 27 november.

Nøkkelord

Kontakter

Mats Ektvedt, Corporate Communications AS, mob: (47) 4142 3328 / mats.ektvedt@corpcom.no

Om PepsiCo

Om PepsiCo

PepsiCo-produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.

I kjernen av PepsiCo er Performance with Purpose – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com

Følg saker fra PepsiCo

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra PepsiCo

Dew Tour Am Search 2017 inviterer norske skatere21.6.2017 15:54Pressemelding

Etter tre år med suksess i Amsterdam, så er det en glede for Mountain Dew® å kunne fortelle at Europas mest omtalte skateboard-konkurranse for amatører – Dew Tour Am Series – kommer til Barcelona den 23. september. DEW pro skateboarder Sean Malto, medvirkende i Mountain Dews 2017 Fade Away-reklamefilm "Fade Away" i år, inviterer amatør--skatere fra verden rundt, i alle lokale skatemiljøer, til å delta i Dew Tour Am Series i Barcelona.