PEPSI MAX INTRODUSERER “SOUND OF TOMORROW”-finalistene

Disse skal kjempe om seieren på en fantastisk live-stream arrangert av Tomorrowland tirsdag 7. juli. Legestudenten Mattias Klakegg (21) fra Jølster i Vestland er én av fire finalister.
Mattias Klakegg (21) kan vinne og få opptre på en av verdens største festivaler.

I konkurranse med tusenvis av deltakere er fire finalister nå klare, og Fedde Le Grand, Pepsi MAX og Tomorrowland er et steg nærmere å kåre årets “The sound of Tomorrow”. Fremadstormende DJ’s hadde bare tre uker på seg til å skape et set som når opp på Tomorrowland-scenen, før en jury samlet seg for å håndplukke de fire heldige DJ-ene som fikk gå videre til siste del av konkurransen.

Finalistene, fra alle kanter av Vest-Europa, er: DJ Matti fra Skei i Jølster (#matti), Norge, Angie Mill fra Enschede, Nederland; Jil Tanner fra Berlin, Tyskland og Rikkie fra Gipuzkoa, Spania. Alle mixene deres er nå tilgjengelige for streaming på thesoundoftomorrow.com

Finalistene skal samles for å konkurrere i en DJ-battle som arrangeres tirsdag 7. juli for Tomorrowland’s enorme publikum både på FacebookYouTube og Twitch, og vil spre festivalenergi til europeiske hjem på tvers av kontinentet.

Konkurransen ledes av DJ-søstrene Mim og Liv Nervo i duoen NERVO, de høyest rangerte kvinnelige DJ-ene i verden noensinne. De får selskap av finaledommerne Fedde Le Grand og Dimitri Vegas, som skal gi sine tilbakemeldinger. I tillegg vil Fedde Le Grand gi en egen opptreden mellom rundene i konkurransen.

Vinneren av konkurransen får en ettertraktet plass i festivalprogrammet på Tomorrowland 2021, i tillegg til en mulighet til å utgi en remix av Fedde Le Grands nyeste eksklusive “Sound of Tomorrow”-sang, som vil bli offisielt utgitt av plateselskapet hans, Darklight Recordings.

De fire finalistenes skjebne er ikke bare i Fedde og Dimitris hender – en åpen avstemning vil være tilgjengelig på tvers av de tre digitale kanalene, så sørg for å tune inn 16.00 Tirsdag 7. juli for å vise din støtte og nyte to timer med det aller beste fra de unge og lovende talentene. Ved å stemme kommer du automatisk med i trekningen om å vinne billetter til Tomorrowlands Around The World virtuelle festival.

Fedde Le Grand sier: “Vi er et steg nærmere å kåre dette årets Sound of Tomorrow. Etter alle de fantastiske bidragene de siste ukene, er jeg spesielt spent på å se hva de siste fire finalistene bringer til bordet. NERVO-søstrene vil hype opp det enorme publikummet hjemme, mens jeg sitter i dommerpanelet med Dimitri Vegas – vi vil se etter god opptreden, personlighet og energi i konkurranserundene. Jeg kan heller ikke vente med å se hva fansene stemmer på – vi er klare for et forrykende show!

Dersom du ønsker hjelp med å bestemme hvem som er din favoritt, gå til thesoundoftomorrow.comfor å høre på hver av de kvalifiserte miksene og ikke glem å avgi din stemme på den store kvelden!

Bilder

Om PepsiCo

PepsiCo
Lilleakerveien 4, 5 etg.

+47 22 13 25 00http://www.pepsico.com.

Om PepsiCo
Hver dag har mer enn en milliard forbrukere i mer enn 200 land glede av produkter fra PepsiCo. PepsiCo genererte mer enn 67 milliarder USD i resultat i 2019, drevet av en komplementær mat – og drikkeportefølje som inkluderer merkevarer slik som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker og Tropicana. PepsiCo’s produktportefølje inkluderer et bredt utvalg av fristende mat – og drikkevarer, inkludert 23 merkevarer som hver og en genererer mer enn 1 milliard USD i estimert årlig butikksalg.

PepsiCo’s visjon er å være den globale lederen på mat- og drikkevarer ved å vinne med purpose. Å vinne med purpose reflekterer vår ambisjon om å vinne bærekraftig i markedet og innarbeide purpose i alle aspekter ved vår virksomhet. For mer informasjon, besøk www.pepsico.com.

Følg pressemeldinger fra PepsiCo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra PepsiCo