Parkert Piano er innviet på Flesland

Lørdag 12. mai inviterte vi åpningskonsert for passasjerer som reiste utenlands. Vi bød på Fleslands egen Flytrubadur, alias pianist og flyvertinne i Norwegian Julie Liisberg, den bergensbaserte konsertpianisten Oda Voltersvik, vinner av konkurransen #FleslandTalent, samt flere allerede kjente og noen hittil uoppdagede talenter.

Vi bød på Fleslands egen Flytrubadur, alias pianist og flyvertinne i Norwegian Julie Liisberg, den bergensbaserte konsertpianisten Oda Voltersvik, vinner av konkurransen #FleslandTalent, samt flere allerede kjente og noen hittil uoppdagede talenter.

Konserten ble godt mottatt og fra nå av er Parkert Piano tilgjengelig for alle som vil spille en melodi.

Bergen lufthavn er den tredje i rekken av norske flyplasser som har mottatt et flygel fra JM Norway og konseptet Parkert Piano.

Vi ser allerede at mange benytter seg av muligheten til å spille på flygelet, og sprer glede til passasjerer og ansatte på flyplassen. Flygelet er plassert like før man går til utlandsavdelingen, eller innlandsgatene D28-D35.

Les mer om parkert piano her https://www.parkertpiano