Oversendelse av forslag til reguleringsplan for strekningen E18 Langangen-Rugtvedt

Invitasjon til pressemøte for gjennomgang av forslaget til reguleringsplan for E18 Langangen-Rugtvedt

I forbindelse med at Nye Veier oversender forslaget til reguleringsplan for strekningen E18 Langangen-Rugtvedt inviterer vi til pressemøte for å gå gjennom og orientere om innholdet i reguleringsplanforslaget, samt vise modell for traseen.

Tid og sted

Torsdag 22. mars kl 10.00-11.30, Nye Veier sitt prosjektkontor på Rugtvedt, Herreveien 57.

Fra Nye Veier E18 Langangen-Grimstad møter prosjektdirektør Magne Ramlo, planansvarlig Solfrid Førland og kommuniksjonsrådgiver Imi Vegge

Fra Rambøll møter Marius Nordmann, disiplinleder vei

Ber om tilbakemelding på hvem som kommer