Over to millionar kroner fordelte i distribusjonstilskot til aviser i Finnmark
Topografi, spreidd busetnad og klima gjer avisdistribusjon kostnadskrevjande i Finnmark. For å lette på dei økonomiske ekstrabyrdane desse avisene har, innvilgar Medietilsynet eit eige distribusjonstilskot til aviser i dette fylket. Tilskotet blir gitt på grunnlag av tal dokumenterte postdistribuerte papireksemplar av avisene.
– Det er eit viktig prinsipp at vi legg til rette for at både medium og befolkning har likeverdige forhold for distribusjon, som også er ein del av mediemangfaldet, seier direktør i Medietilsynet, Mari Velsand.
Distribusjonstilskotet for aviser i Finnmark er ei av fleire stønads- og tilskotsordninger som Medietilsynet forvaltar for mangfald i mediene i Norge. Les meir her.
Her er oversikta over aviser og distribusjonstilskot for 2018:
Altaposten |
kr94 621 |
Ávvir |
kr179 884 |
Finnmark Dagblad |
kr405 633 |
Finnmarken |
kr484 370 |
Finnmarksposten |
kr24 572 |
Hammerfestingen |
kr47 820 |
Kronstadposten |
kr4 157 |
Kyst og Fjord |
kr102 305 |
Ruijan Kaiku |
kr5 427 |
Ságat |
kr537 788 |
Sør-Varanger Avis |
kr188 066 |
Østhavet |
kr60 358 |
Budsjettramme kr |
kr 2 135 000 |
Nøkkelord
Kontakter
Hanne Nistad SekkelstenKonstituert direktør konsesjon og tilsyn
Tel:69301247 / 48076123hanne.sekkelsten@medietilsynet.noBilder
Om Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Færre brudd på reklamereglene hos norske tv-kanaler16.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
Norske tv-kanaler er blitt flinkere til å følge reklameregler. Det viser Medietilsynets store vårkontroll med TV 2, NRK, TVNorge og VGTV.
16 nye aviser søker om produksjonstilskudd15.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
174 aviser har i år søkt om produksjonstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier. Blant de nye søkerne er det både lokalaviser og aviser med hele landet som nedslagsfelt.
Filmdistributør får åtvaring frå Medietilsynet for feil aldersgrense12.4.2024 11:13:15 CEST | Pressemelding
Medietilsynet meiner at kinofilmen «Døde menn går på ski» hadde for låg aldersgrense og gir distributøren ei åtvaring. Grensa er no endra frå 12 til 15 år.
Medietilsynet: Nødvendig med en strategi mot desinformasjon8.4.2024 13:14:18 CEST | Pressemelding
Kunstig skapt innhold, økt politisk konflikt og rask spredning av desinformasjon i sosiale medier aktualiserer behovet for en strategi mot desinformasjon, mener direktør Mari Velsand i Medietilsynet. I helgen varslet regjeringen at det skal utvikles en slik strategi.
Forbod mot reklame i radio og tv i påska21.3.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar denne dagen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom