Norges Hyggeligste Håndverker

Over 500 nominerte til Norges Hyggeligste Håndverker

20. oktober kåres Norges Hyggeligste Håndverker under Bygg Reis Deg-messen på Lillestrøm. Allerede nå har det vært en overveldende pågang fra kunder over hele Norge som vil nominere sin hyggelige håndverker. Så langt har konkurransen fått inn over 570 nominasjoner, og siste sjanse for å nominere er søndag 1. oktober.

- Vi er veldig glade for responsen, men ikke overrasket over at det finnes veldig mange hyggelige håndverkere i Norge, sier Håvard Bungum i Mittanbud.no.

- Det var nettopp det vi ønsket å synliggjøre med konkurransen. De aller fleste er veldig fornøyd med håndverkeren sin. Våre tall viser at 90 prosent av de som bruker håndverkere fra Mittanbud.no gir håndverkeren sin 4 eller 5 stjerner i evalueringen, sier Bungum.

De nominerte kommer fra hele landet, med god regional og lokal spredning. På Topp 10-listen finner vi håndverkere fra hele landet, fra Nordland i nord til Grimstad i sør. Det er også svært varierte yrkesgrupper som er representert - fra blikkenslagere og rørleggere til malere og snekkere.

Vil hylle håndverkeren

Alle som vil kan gå inn og nominere sin håndverker frem til søndag 1. oktober. Etter en avstemningsperiode går 15 håndverkere videre til finale 10. oktober. Den endelige vinneren kåres i samarbeid med en fagjury under Bygg Reis Deg 2017 på Lillestrøm fredag 20. oktober.

Kriteriene for å vinne konkurransen er en kombinasjon av faglig dyktighet, service og gode kundeopplevelser – derfor er det ønskelig å høre om kundenes egne opplevelser av det de mener er en hyggelig håndverker.

Nominér din håndverker!

Alle kan nominere frem til søndag 1. oktober, og nominasjonen består av et enkelt skjema med noen få enkle spørsmål. Klikk her for å nominere.

Her kan du beskrive med egne ord hvorfor nettopp denne personen er Norges hyggeligste håndverker. Det kan for eksempel være service, punktlighet og kvalitet eller personlige egenskaper som godt humør, positiv innstilling og vilje til å gi det lille ekstra.

Konkurransen Norges Hyggeligste Håndverker er et initiativ fra Dipper og Mittanbud.no, i samarbeid med Bygg Reis Deg. Premiene til vinneren er sponset av Hertz, BergersenFlis, Beckers, Dipper, BuildIt og Mittanbud. Alle som nominerer sin hyggelige håndverker er med i trekningen av premier fra Maxbo, Tools og Garderobe-Mannen.

Les mer om konkurransen på http://norgeshyggeligstehaandverker.no/

Kontaktperson Dipper:
Magnus Müller
Fungerende adm.dir., Dipper
magnus@dipper.no

Kontaktperson Mittanbud.no:
Håvard Bungum
Adm.dir., Mittanbud.no
havard.bungum@mittanbud.no

Kontaktperson Bygg Reis Deg:
Gunnar Glavin Nybø
Adm.dir, Bygg Reis Deg
ggn@byggreisdeg.no

Om Norges Hyggeligste Håndverker

Norges Hyggeligste Håndverker
Hagegata 22

Norges Hyggeligste Håndverker er en konkurranse opprettet av Dipper og Mittanbud.no, i samarbeid med Bygg Reis Deg. Målet med konkurransen er å vise frem alle de hyggelige, dyktige og blide håndverkerne vi har i Norge. Premiene til vinneren er sponset av Hertz, BergersenFlis, Beckers, Dipper, BuildIt og Mittanbud. Alle som nominerer sin hyggelige håndverker er med i trekningen av premier fra Maxbo, Tools og Garderobe-Mannen. Vinneren kåres under Bygg Reis Deg 20. oktober.

Følg pressemeldinger fra Norges Hyggeligste Håndverker

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Hyggeligste Håndverker på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norges Hyggeligste Håndverker