Oppstart av rekrutteringslag i taekwondo mønster *)

Norges Kampsportforbund har nå engasjert regjerende europamester Joachim Wien som trener for det nye rekrutteringslaget for taekwondo mønster

repotasje
Videokanal
– Vi ønsker ettervekst, og målet er at utøverne skal ta steget til å representere Norge i internasjonale mesterskap, sier Joachim Wien til Kampsport.tv.
Den første samlingen ble avholdt søndag 26. mars på treningssentret til landslagene på Hasle i Oslo

Se repotasjen her :

Norges Kampsportforbund (NKF) er et fleridrettsforbund i Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Norges Kampsportforbund er landsdekkende med rundt 450 medlemsklubber og 41.000 enkeltmedlemmer. Forbundet organiserer over 20 ulike kampsporter og målet er å være den ledende organisasjonen for kampsport i Norge.