Opplev TINE på en ny måte

TINE prøver i år å fortelle om hverdagslivet i TINE på en ny måte. Det skjer i en digital årsrapport med både videoer, animasjoner, interaktive kart, tekst og bilder.

Den digitale årsrapporten kan du bruke både på PC, nettbrett og smarttelefon.

Den digitale årsrapporten finner du i lenka nedenfor:

Lettfattelig og innovativ
For oss i TINE er det viktig å nå flest mulig med informasjon og opplevelser av hverdagen i TINE, helt fra melka produseres på gården til den står på kjøkkenbordet.
– I den digitale årsrapporten ønsker vi å vise fram den indre liv i TINE på en lettfattelig og innovativ måte. Ved å bruke ulike virkemidler håper vi det blir enklere å forstå hva vi driver med og ikke minst hvorfor vi gjør det, sier kommunikasjonsdirektør Lars Galtung.

God fornøyelse på din digitale reise i TINE-land.

Smart, digital løsning som skal gjør dugnaden enklere18.9.2018 09:23Pressemelding