Oppdatert prisliste for nye Audi e-tron 55

Vi har gleden av å presentere en oppdatert prisliste for nye Audi e-tron 55, samt informere om når det åpnes for bestilling av lanseringsmodeller.

Audi e-tron 55 Foto: Morten Qvale / Audi Norge

Oppdatert prisliste på nye Audi e-tron 55 er nå tilgjengelig på våre nettsider, og hos våre
forhandlere. Prislisten inkluderer alle utstyrsnivåer og pakker som vil være tilgjengelige ved
ordinær salgsstart, og erstatter prislisten som er publisert tidligere.

Les mer og last ned prislistene her

Tre lanseringsmodeller åpner for bestilling neste uke
Lanseringsmodellene finnes i tre utgaver. EDITION ONE og Limited finnes kun i et begrenset antall. Den tredje lanseringsmodellen er basert på utstyrsnivået Advanced Plus.

Les mer om lanseringsmodellene og se priser her

Bestilling av lanseringsmodeller og planlagt levering av kundebiler
Vi åpner kun for bestilling av de tre lanseringsmodeller i uke 50, og kontakter kunder fortløpende i henhold til reservasjonsnummer.

De første leveringene av kundebiler er planlagt i uke 9.

Audi e-tron 55 Foto: Morten Qvale / Audi Norge