Oppdatert prisliste for nye Audi e-tron 55

Vi har gleden av å presentere en oppdatert prisliste for nye Audi e-tron 55, samt informere om når det åpnes for bestilling av lanseringsmodeller.

Audi e-tron 55 Foto: Morten Qvale / Audi Norge

Oppdatert prisliste på nye Audi e-tron 55 er nå tilgjengelig på våre nettsider, og hos våre
forhandlere. Prislisten inkluderer alle utstyrsnivåer og pakker som vil være tilgjengelige ved
ordinær salgsstart, og erstatter prislisten som er publisert tidligere.

Les mer og last ned prislistene her

Tre lanseringsmodeller åpner for bestilling neste uke
Lanseringsmodellene finnes i tre utgaver. EDITION ONE og Limited finnes kun i et begrenset antall. Den tredje lanseringsmodellen er basert på utstyrsnivået Advanced Plus.

Les mer om lanseringsmodellene og se priser her

Bestilling av lanseringsmodeller og planlagt levering av kundebiler
Vi åpner kun for bestilling av de tre lanseringsmodeller i uke 50, og kontakter kunder fortløpende i henhold til reservasjonsnummer.

De første leveringene av kundebiler er planlagt i uke 9.

Audi e-tron 55 Foto: Morten Qvale / Audi Norge

Nye Audi A4: Sportsligere og skarpere15.5.2019 12:48:59 CESTPressemelding

Nytt designspråk gir A4 tilhørighet til den store prestisjeklassen Fullt oppkoplet mot Internett, og med ny MMI-betjening Mildhybrid elektrifisering gir mer komfort og lavere forbruk S4 TDI kombinerer V6 TDI med elektrisk kompressor og 48-volt elektrisk anlegg. A4 utgjør kjernen i merket Audi. Etter fire års produksjon, blir den suksessfull mellomklassemodellen enda strammere og sportsligere. Eksteriøret oppdateres i samsvar med merkets nye designspråk, og det store MMI-touchpanelet gir en betjening som kundene vil kjenne fra sine smarttelefoner. Singelframe-grillen blir nå bredre og flatere; de horisontale linjene understreker bredden foran og bak. Sideprofilen er definert av distinkte muskler over støtfangerne, og den lavere skulderlinjen mellom dem. De sterke konturene over hjulhusene gjør qattro-genene godt synlige utvendig. LED-hovedlys blir nå standard på Audi A4. En ny verden: connectivity MMI-touchpanel med akustisk tilbakemelding erstatter vri- og trykkebryteren. TFT-panelet h