Ferskvann reklamebyrå

ONEPARK valgte Link Mobility

I løpet av første kvartal 2017 vil ONEPARK og Link Mobility innlede et samarbeid rundt SMS-kommunikasjon med kunder som bruker AUTOPAY. Dette er bare starten og ONEPARK og Link Mobility vil se på mange løsninger som kommer kundene til gode. Betaling, faktura, registrering, forhåndsbooking er bare noen av stikkordene man jobber med. Fremtiden er mobil og det tar ONEPARK på alvor. Løsningene som utvikles i samarbeid med Link Mobility vil også tilbys i søsterselskapene i Finland, Polen og Baltikum.

ONEPARK går nye veier for å kommunisere med sine kunder.

ONEPARK vokser raskt og har ambisjoner om å fortsette utviklingen. Dermed vil behovet for å effektivisere kommunikasjonen med kundene melde seg.

Ved utgangen av 2016 har ONEPARK om lag 100 000 registrerte kunder som bruker AUTOPAY. I løpet av 2017 er dette antallet forventet å bli vesentlig større

"Vi ser frem til et lærerikt og spennende samarbeid hvor vi kan bidra til å gjøre livet enklere for våre kunder" sier Leif Nymoen administrerende direktør i ONEPARK AS.

LINK Mobility leverer i dag en rekke løsninger for effektiv og målrettet mobile kommunikasjon mellom bedrifter og deres kunder, løsninger som bidrar til økt lønnsomhet for bedriftene og mer tilfredse kunder. Vi er stolte over at ONEPARK har valgt LINK Mobility som leverandør for utvikling av nye innovative mobile tjenester” sier Arild Hustad, konsernsjef i LINK Mobility Group ASA.

ONEPARK AS ble etablert i 2012 og er eid av Indigo Parking Group AS. Selskapet har parkeringsdrift i sju land og er Norges tredje største parkeringsoperatør.

Onepark AS har etter oppstarten i 2012, virkelig fått opp farten. Flere kontrakter er vunnet det siste halvåret. Blant annet Oslo Lufthavn Gardermoen, Technoplis på Fornebu, Trekanten kjøpesenter i Asker, Hasle Linje-prosjektet i Oslo, Sæter Torg i Oslo, Bodø Storsenter og Arkaden kjøpesenter i Skien, er alle oppdrag som er sikret den senere tid.

LINK Mobilty er den ledende B2C leverandøren av mobile meldingstjenester og mobile løsninger i Norden, Baltikum og Tyskland. LINK Mobilitys morselskap LINK Mobility Group ASA er notert på Oslo Børs, og LINK har kontorer i Oslo, Bergen, Stockholm, Malmø, København, Kolding, Tampere, Helsinki, Hamburg, Riga og Tallin.

Adm. direktør Leif Nymoen. Tlf 90038500
Sten Arnesen markedssjef. Tlf 98894666

Om Ferskvann reklamebyrå

Ferskvann reklamebyrå
Østregate 72
2317 Hamar

62 51 85 85http://www.ferskvann.no

ONEPARK AS
ONEPARK ble etablert i 2012 og eies av Indigo Parking Group AS (IPG). Hovedkontor er i Strandgata 19 i Oslo og ONEPARK har i dag ca. 20 medarbeidere. Ledergruppen i ONEPARK har samlet over 100 års erfaring med utvikling og forvaltning av parkeringsvirksomhet. Vi benytter vår lange erfaring til å tilby en enkel, praktisk og fornuftig parkeringstjeneste for alle.

ONEPARK er et fullservice parkeringsselskap med fokus på innovative kundeløsninger. Vi jobber for økt kundetilfredshet og bedre omdømme for oppdragsgivere og bransje.

AUTOPAY - vi er den eneste parkeringsoperatøren som tilbyr fremtidens parkeringsløsning - ideelt for blant annet kjøpesenter, sykehus og hoteller
Rådgivning – en kompetent sparringspartner i planlegging og utvikling
Utvikling, forvaltning og markedsføring av alle typer parkeringsanlegg med vekt på verdioptimalisering
Riktig valg av teknisk utstyr, valg av regulering og valg av parkeringskonsept
Finansiering av parkeringsanlegg
Nye servicetjenester som f.eks. gratis trådløst nett i P-hus og bredere P-plasser.

Følg saker fra Ferskvann reklamebyrå

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Ferskvann reklamebyrå på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Ferskvann reklamebyrå