Olav Thon inviterer til pressekonferanse

Olav Thon Stiftelsen holder pressekonferanse torsdag 11. januar 2018 kl. 10 på Hotel Bristol i Oslo.

Olav Thon, styrets leder i Olav Thon Stiftelsen. Foto: Evenfoto.no

For fjerde gang deler Olav Thon Stiftelsen ut faglige priser og støtte til fremragende undervisning og forskning innen de medisinske og matematisk-naturvitenskapelige fagområder.

Samlet tildeling i 2018 er på: 41,9 millioner kroner.

Styrets leder, Olav Thon, og Ole Petter Ottersen, rektor ved Karolinska Institutet og professor i medisin, vil offentliggjøre mottakerne under pressekonferansen 11. januar. Thon og Ottersen vil også være tilgjengelig for å svare på spørsmål fra pressen.

Dato: 11. januar 2018
Tid: kl. 10
Sted: Hotel Bristol, Kristian IVs gate 7, 0164 Oslo
(pressekonferansen holdes i salongen Hjørnestuen på Hotel Bristol

Påmelding og akkreditering for presse: send en e-post med navn og stillingstittel til: olavthonstiftelsen@olavthon.no

Mer informasjon:
Les mer om Olav Thon Stiftelsen her

Olav Thon, styrets leder i Olav Thon Stiftelsen. Foto: Evenfoto.no
Olav Thon (t.v.) og Ole Petter Ottersen under kunngjøringen av prisvinnerne i 2017. Foto: Yngve Vogt/UiO

I 2018 hadde Thon Hotels ca. 11.800 rom fordelt på 80 hoteller i Norge, Brussel og Rotterdam.