Øker til Hellas - Ving lanserer ny ferieøy

Norges største feriearrangør øker antallet Hellas-reiser med 10 prosent neste sommer. En av Ving-nyhetene er Lesvos med små badebyer og et hyggelig prisnivå.

GOD STEMNING: På frodige Lesvos får du oppleve det ekte Hellas med fine strender og gresk dagligliv.

– Nordmenn elsker Hellas, og de små greske øyene er spesielt populære. Lesvos er derfor en nyhet vi er sikre på vil glede alle Hellas-entusiaster, sier informasjonssjef i Ving, Elisabeth Larsen-Vonstett.

På Lesvos møtes du i følge informasjonssjefen av det ekte Hellas med vakre landsbyer, koselige tavernaer og en avslappet atmosfære.

- Lesvos er et fredelig og rolig feriested. Her er det fortsatt mulig å oppleve det genuine greske dagliglivet og spise lokalprodusert mat på tavernaene. Og det lave prisnivået gjør det ekstra fordelaktig for oss i Norge hvor kronen fortsatt er svak, fortsetter hun.

Ving flyr direkte fra Oslo til Lesvos i perioden 23/6 til 11/8.

Ving tilbyr seks reisemål og over 20 hotell på Lesvos neste sommer.

Anaxos – med en av øyas beste strender
Molivos – middelalderby for de romantiske
Petra – liten badeby med livlig strandpromenade og idylliske bakgater
Eftalou – stille og rolig badeby nord for Molivos
Plomari – øyas ouzo-hovedstad
Skala Kallonis – fin strand og Lesvos beste familiehotell

Les mer om Lesvos her.

GOD PLASS: Den fine sandstranden i Anaxos er øyas lengste på hele tre kilometer.
ROMANTISK: Middelalderbyen Molivos ligger på en liten fjelltopp med en borg som troner på toppen.