Oculos søker Client Service Director

Vi opplever sterk vekst og stor pågang etter våre tjenester, og derfor trenger vi deg som kan bidra til å styrke oss enda mer. Vi søker en utadvendt og positiv person med høy arbeidskapasitet. Er du en initiativrik person med et brennende engasjement for kundene som gjør deg til en tillitsfull rådgiver? Da bør du se hit! Vi ser etter deg som har relevant erfaring og kan vise til gode resultater fra en tilsvarende jobb i et byrå/miljø/selskap som Oculos.

Ønsker du å jobbe med lojalitetssatsningen til noen av de største merkevarene i Norden? Trives du godt med å utfordre deg selv og setter høye krav? Dette er en jobb for deg som er snartenkt, er god på å bygge relasjon, og evner å konvertere den relasjonen i salg. Du må være strukturert, trives med mange baller i luften og et høyt arbeidstempo. Stillingen er en del av avdelingen Client Services, som har ulike kundeteam bestående av rådgivere/kundeansvarlige og prosjektledere. Client Services jobber sammen med flere avdelinger internt, som gjør Oculos til et tverrfaglig og leveransesterkt kompetansemiljø. Du vil rapportere til Daglig Leder.

Som Client Service Director vil du få en spennende og variert hverdag. Rollen har følgende hovedoppgaver:

• Resultatansvar for egen kundeportefølje
  • Bygge relasjoner og ha tett oppfølging og dialog med egne kunder
  • Tett team-jobbing med samarbeidspartnere og resten av organisasjonen i Oculos
  • Du skal bidra til oppsalg og mersalg på eksisterende kunder, slik at vi leverer et total tilbud til våre kunder innenfor digital markedsføring
  • Du er ikke redd for å jobbe med detaljer der det trengs, for eksempel i planlegging og leveranse av dialog, performance og content-marketing aktiviteter
  • Jobbe sammen med våre rådgivere og prosjektledere i det daglige arbeidet.
  • Følge opp leveranser til kunder og sikre oppgave- og prosjektfremdrift.

Hva kan vi tilby?

• Muligheten til å jobbe i et av Nordens ledende kompetansemiljø innen digital kommunikasjon
  • En jobb som utfordrer deg positivt og hvor du vil lære mye av svært erfarne kollegaer
  • Du får jobbe med store nasjonale og internasjonale kunder og merkevarer
  • Ansvar og store utviklingsmuligheter
  • Et inspirerende og dynamisk miljø
  • En spennende bransje i vekst
  • Et så hyggelig jobbmiljø at du gleder deg til å gå på jobb hver dag
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Fantastisk kantine
  • Eget treningsstudio

Hvilke kvalifikasjoner har du?

• Master eller bachelorutdannelse fra universitet eller høyskole. Gjerne innenfor markedsføring, markedskommunikasjon, PR eller tilsvarende.
  • God teknologiforståelse og interesse for digitale måter å kommunisere på via ulike kommunikasjonsplattformer og verktøy.
  • Erfaring med minst en og kjennskap til en eller flere av følgende:
    • Lojalitetskonsepter
    • Kundeklubber
    • Remarketing/retargeting
    • Programmatiske kjøp
    • SEM/SEO
    • Analytics
    • Sosiale medier

Som person er du:

• Et JA- menneske som liker å jobbe i team og med korte tidsfrister
  • Høy arbeidskapasitet og evnen til å ha mange baller i luften og fremdeles smile.
  • Utpreget strukturert
  • Flink til å kommunisere og lage kommersielle budskap
  • Leveringssterk og løsningsorientert
  • Opptatt av teknologi som virkemiddel for å løse kommunikasjonsutfordringer

Vil DU bli en del vårt spennende miljø?
Da hører vi gjerne fra deg. Rekrutteringsprosessen gjennomfører vi i samarbeid med Mediabemanning som ivaretar kommunikasjon til alle søkere. Har du spørsmål kan disse rettes til vår rådgiver i Mediabemanning, Henrik Sandberg på telefon 907 39 816, henrik@mediabemanning.no eller til prosjektleder Nejra Kudra på nejra@mediabemanning.no

Søknad vedlagt CV sendes via linken på denne siden innen 1.januar 2016. Vi anbefaler deg derimot å sende oss søknad så snart som mulig da vi vil intervjue kandidater fortløpende.