Oculos

Oculos posisjonerer seg ytterligere innen innsikt, performance og social media

Del

Vi i Oculos opplever at byråbransjen har stadig økende krav til analyse og innsikt, og teknologiutviklingen går fort. Det er behov for et bredere tilbud der kundedata og CRM kobles enda tettere med innsikt, performance og social media. Vi opplever ikke bare en økt etterspørsel innenfor disse områdene fra nye og eksisterende kunder, men også til bistand med praktisk markedsarbeid. Vi posisjonerer oss nå for å levere til flere større kunder på disse områdene fremover sier Tom Orvei administrerende direktør i Oculos.

Fra venstre: Kim Motrøen, Toralf Waaktaar-Slokvik, Kristoffer Kalbekken, Lena Muruåsen, Ingrid Borge Karterud, Elisabeth Bekken Vikanes, Martin Erichsen og Tom Orvei
Fra venstre: Kim Motrøen, Toralf Waaktaar-Slokvik, Kristoffer Kalbekken, Lena Muruåsen, Ingrid Borge Karterud, Elisabeth Bekken Vikanes, Martin Erichsen og Tom Orvei

Vi har helt siden oppstarten i 1998 jobbet med å skape unike kundeopplevelser og unikt innhold for våre kunder. En del av dette er å levere målrettede kampanjer på e-post og mobil. Samtidig er CRM og loyalty stadig voksende fagfelt, og etterspørselen etter kompetanse på disse områdene er stor. Vi tror sterkt på at kunnskap om og eierskap til kundedata vil være essensielt for at norske bedrifter skal lykkes i fremtiden. Derfor bygger vi nå fremtidens byrå og kundeteam. Vi ønsker å sette sammen team med kompetanse på CRM, loyalty, performance og innsikt som sammen skal bistå våre kunder i en stadig mer digitalisert hverdag forteller Toralf Waaktaar-Slokvik, Client Director i Oculos.

I tillegg merker vi økt etterspørsel fra våre kunder på operativ markedsbistand. Gjennomføring av digitale markedskampanjer er kompleks og krever et bredt sett med ressurser. Her kan vi tilby bistand til gjennomføring bestående av kampanjestrategi, design, foto, kampanjeplanlegging og analyse. Her har vi en unik bredde i vår kompetanse og type tjeneste sier Kim Motrøen, avdelingsleder for operations i Oculos.  

De nye ansiktene i Oculos er:

Kristoffer Kalbekken

Kristoffer kommer fra stillingen som Nordic Head of Customer Intelligence i SAS Institute. Med en variert og spennende erfaringsbakgrunn fra strategi, innsikt og analyse vil Kristoffer sammen med sitt team i Oculos levere flere nye tjenester på dette viktige satsningsområdet fremover. Kristoffer kommer også til å inngå i ledergruppen.

Lena Muruåsen

Lena kommer fra iProspect/Vizeum og skal i jobben som Client Manager i Oculos, med spesielt fokus på performancetjenester og kundeutvikling. Lena har lang erfaring som kundeansvarlig fra byråbransjen og har jobbet med flere av de største annonsørene i Norge. Hun blir en viktig brikke for å øke rådgivningskompetansen rundt tjenestene våre.

Martin Erichsen        

Martin kommer fra stillingen som rådgiver og SEO-konsulent i Optimal Norge og har mange års erfaring fra blant annet webanalyse, søkemotoroptimalisering, remarketing og betalt søkeordsannonsering. Martin begynner som fagansvarlig for SEO og SEM i Oculos og skal hjelpe våre kunder å lykkes med søk.

Elisabeth Bekken Vikanes

Elisabeth kommer fra Fanbooster hvor hun i 4 år har jobbet som AD-specialist. I tillegg til å ha hjulpet 100-talls kunder med å lykkes i sosiale medier har hun holdt en rekke kurs og foredrag, blant annet på Social Media Days. Elisabeth begynner som fagansvarlig for Sosiale Medier og vil være med å styrke vår posisjon innen sosiale medier ytterligere.

Ingrid Borge Karterud

Ingrid er nyutdannet innen PR og kommunikasjon og styrker kapasiteten i vårt raskt voksende team av Campaign Managers som Junior Campaign Manager. Hun vil bistå nye og eksisterende kunder med planlegging og gjennomføring av kampanjer og aktiviteter.

Det er ikke tvil om at vi med disse ansettelsene vil styrke Oculos ytterligere innen innsikt, performance og social media. Vi kommer dermed til å tilby et bredere tilbud til våre kunder fremover. Vi gleder oss og håper at både dagens kunder og potensielle nye kunder ser at vi er et byrå som skiller seg ut. Dette ved å bygge sterke team som vet å utnytte kundedata og CRM for å skape de gode, målbare resultatene, avslutter Orvei

Kontaktinformasjon:

Tom Orvei     

Administrerende direktør

tom@oculos.no

480 70 454

Toralf Waaktaar-Slokvik

Client Director

toralf@oculos.no

478 68 306

Kim Motrøen

Avdelingsleder Operations

kim@oculos.no

917 94 726

Bilder

Fra venstre: Kim Motrøen, Toralf Waaktaar-Slokvik, Kristoffer Kalbekken, Lena Muruåsen, Ingrid Borge Karterud, Elisabeth Bekken Vikanes, Martin Erichsen og Tom Orvei
Fra venstre: Kim Motrøen, Toralf Waaktaar-Slokvik, Kristoffer Kalbekken, Lena Muruåsen, Ingrid Borge Karterud, Elisabeth Bekken Vikanes, Martin Erichsen og Tom Orvei
Last ned bilde

Om Oculos

Oculos
Oculos
Frøyas gate 15
0273 Oslo

http://www.oculos.no

Dette er Oculos
Oculos er en «marketing Service Provider». Det betyr at vi er en totalleverandør som gir våre kunder de besteforutsetningene for å kommunisere digitalt med sine kunder. Selskapet ble etablert i 1998, har 35 ansatte og kontor i Oslo og Stockholm. Oculos har norske og internasjonale kunder innen retail, logistikk, telecom, media, bank, finans m.v., og omsetter for ca 55 millioner kroner.   

Følg saker fra Oculos

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Oculos på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Oculos

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom